| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to ForoZup. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
| Hektor |
Posted: Oct 9 2007, 12:36 AM
|
|
Newbie Group: Miembro Posts: 1 Member No.: 100 Joined: 25-September 06 |
El Ministerio del Poder Popular para la Cultura, a través de la Fundación CELARG, invita al Cine foro con la película The Simpsons
Moderadora: Nelly Prigorian Ponentes: Vladimir Acosta y Jorge Portilla Fecha: Miércoles 10 de Octubre Hora: 7:00 pm Casa Rómulo Gallegos, Sala de Teatro 2 |
| R_A_Winkelmann |
Posted: Oct 9 2007, 01:22 AM
|
|
R. A. W. Group: Miembro Fajado Posts: 344 Member No.: 62 Joined: 26-June 06 |
Ah, aquí en Valencia casi nunca hacen nada interesante... y cuando hacen algo nadie se entera.
Bueno, si alguien va no se olviden de comentar luego cómo estuvo eso! -------------------- "Conseguí desvanecer en mi espíritu toda esperanza humana. Sobre toda dicha, para estrangularla, salté con el ataque sordo del animal feroz."
Rimbaud. |
| j1m_cr0w |
|
|
I'm on mothefuckin' space!!! Group: Miembro Gerencia Posts: 228 Member No.: 1 Joined: 25-December 05 |
¡Cuanto es la entrada?
-j1m |
| zaTan |
Posted: Oct 10 2007, 03:41 AM
|
![]() Delivery Boy Group: Miembro Gerencia Posts: 1,346 Member No.: 2 Joined: 26-December 05 |
Damn! temenos que ir! en el link original que puso Hktr aparecía un imagen de los simpson ahorcándose; capaz es una crítica a la serie y al humor imperialista!!! (que se yo)
pudiera ser genial! Ve temprano a clases para que escapes; yo como q no voy a tener clases! =D El que vaya a ir aviseme!!! Ze -------------------- Para poner videos de YouTube: [doHTML] Video Embed [/doHTML]
Comentarios a mis trabajos bienvenidos (no importa el tipo de crítica) FEEL THE POWER OF ZUPLEMENTO! |
![]() |
![]() ![]() ![]() |