| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. Learn More · Register Now | Welcome to ForoZup. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
| zaTan |
Posted: Apr 29 2008, 05:30 AM
|
![]() Delivery Boy Group: Miembro Gerencia Posts: 1,346 Member No.: 2 Joined: 26-December 05 |
-------------------- Para poner videos de YouTube: [doHTML] Video Embed [/doHTML]
Comentarios a mis trabajos bienvenidos (no importa el tipo de crítica) FEEL THE POWER OF ZUPLEMENTO! |
| zaTan |
Posted: Jul 7 2008, 10:50 PM
|
![]() Delivery Boy Group: Miembro Gerencia Posts: 1,346 Member No.: 2 Joined: 26-December 05 |
Moebius para descargar:
http://emufamily.big-forum.net/comic-manga...ics-dd-t277.htm Esto creo que me lo pasó Noyr. Hay un Silver Surfer con Moebius! (no sabía que eso existía) Ze -------------------- Para poner videos de YouTube: [doHTML] Video Embed [/doHTML]
Comentarios a mis trabajos bienvenidos (no importa el tipo de crítica) FEEL THE POWER OF ZUPLEMENTO! |
| Geps |
Posted: Oct 2 2009, 11:25 AM
|
![]() Newbie Group: Miembro Posts: 4 Member No.: 397 Joined: 22-September 09 |
Para los que tambien siguen fabuloso trabajo de Hayao Miyazaki
.Como se conocieron Miyazaki y Moebius: www.youtube.com/watch?v=2L0YgdIpXas&feature=player_embedded Que mas hay que pedir ¿? Afiche de una Expo en Paris (2005) de la famosa dupla. No logré encontrar la página donde estaban la mayoria de los artes, a ver si alguien tienen mas suerte. Nausica por Moebius. Concebido para la exposición. -------------------- |
| ardentmaiden |
Posted: Oct 13 2009, 06:15 PM
|
![]() Advanced Member Group: Miembro Fajado Posts: 283 Member No.: 168 Joined: 27-December 06 |
Classic Zup Autor, bring the next one
-------------------- "Creo en un mundo donde el vello nasal, crezca sano, fuerte y libre"
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |