InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Learn More · Sign-up Now
Welcome to Seattle Grace. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

¿Owen o Burke?, Para Cristina...

¿Cristina está mejor con Owen o con Burke?
Owen [ 8 ]  [66.67%]
Burke [ 2 ]  [16.67%]
Ninguno [ 2 ]  [16.67%]
Total Votes: 12
Guests cannot vote 
Posted on 18 Mar 2012, 12:47

Perdid@ por el hospital
*

Group: Internos
Member No.: 35.204

Pensé que no había un topic así (si lo hay, disculpas embarassed.gif )

Cuando estaba, la pareja Burke/Cristina era mi favorita. Ella siempre ha sido mi personaje preferido y ver la forma en la que evolucionaba con él fue increíble (aunque a veces odiaba cómo la manipulaba Burke)

Y luego él se fue y llegó Owen. Y en seguida me enamoré del Owentina. Pienso que Cristina también ha madurado mucho con él, y gracias a Owen hemos visto facetas del personaje que no se había mostrado con Burke .

Yo, personalmente, me decanto por Owen. Es un encanto y siempre ha tratado de hacer lo mejor para ella (dentro de lo que cabe; no olvidemos el trauma)

[spoiler] no voy a juzgar aún a Owen por lo que confesó en el último capítulo. Prefiero esperar a las explicaciones del próximo para sacar conclusiones [/spoiler]
Mensaje Privado
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Opciones ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

Skinned by traek of the if skin zone customizada por el equipo del foro Seattle Grace. Cabecera realizada por LauraPalmer.
www.anatomiadegrey-spain.com

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0833 seconds | Archive