|
Create a free forum in seconds. | Welcome to Seattle Grace. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Emmys 2011
| juu19 |
|
Post it! <3

Group: Enfermeras
Member No.: 17.752

|
Estos son los dos capitulos que presentaron la gente de Greys para competir en los Emmys este año:
| QUOTE | Grey's Anatomy Song Beneath The Song March 31, 2011 A cataclysmic event rattles the doctors of Seattle Grace to the core, as Callie, on the verge of an enormous life-changing moment with Arizona, envisions her hospital and friends as it has never-been-seen before.
These Arms Of Mine October 28, 2010 A documentary film crew visits the hospital six months after the shooting to document the road to recovery for doctors and patients. The camera lenses follow Derek, Owen, Mark & Callie as they ambitiously perform a rare arm transplant surgery. |
Link: aquí.  Cuando pueda parar de reirme comento.
|
|
|
| Khisanth |
|
In the Dark Side :|

Group: Enfermeras
Member No.: 3.617

|
A si NO!!!!! xDDD
|
|
|
| merder_85 |
|
On strike!

Group: CoAdjuntas
Member No.: 9.715

|
|
|
|
| valeria93 |
|
Haciendo tactos rectales

Group: Internos
Member No.: 24.293

|
| QUOTE (merder_85 @ 8 Jun 2011, 10:46) |
si ya os lo digo yo: el momento me peleo con la camilla del hospital tiene el Emmy asegurado xDDDD
|
|
|
|
| LauraPalmer |
|
That is why I am the Chief!

Group: Adjuntos
Member No.: 4

|
Pero cómo presentan esos dos episodios?
Igualmente ni aunque presentaran el mejor de la temporada iban a nominarlos. Los de los Emmy's ya hace años que se cansaron de Grey's y no les tienen en cuenta para nada...
|
|
|
| mariamele |
|
Gracias a Mariss95

Member No.: 27.935

|
Song Beneath The Song. No me parece para nada que sea un capi para presentar............ademas deberia ser una capitulo que represente claramente la tematica y el desempeño de actores y demas colaboradores. Ademas ese no fue un capitulo...XDDDD!!!!Piaj!!!Me acuerdo y me aburro...
En fin.. amo tanto Greys y me duele que su propia creadora la haya destruido de esa manera..
|
|
|
| martucacomayuca |
|
Perdid@ por el hospital

Member No.: 10.532

|
| QUOTE (mariamele @ 12 Jul 2011, 15:14) | Song Beneath The Song. No me parece para nada que sea un capi para presentar............ademas deberia ser una capitulo que represente claramente la tematica y el desempeño de actores y demas colaboradores. Ademas ese no fue un capitulo...XDDDD!!!!Piaj!!!Me acuerdo y me aburro...
En fin.. amo tanto Greys y me duele que su propia creadora la haya destruido de esa manera.. |
Opino lo mismo... Shonda ha perdido un poco la cordura o no? No parece pegarle a una... no sé qué esperar para esta octava temporada. ¿Recuerdan cuando Grey's dominaba las nominaciones?
|
|
|
| MaTyH |
|
Perdid@ por el hospital

Member No.: 34.725

|
Ojala eligan Song Beneath The Song, lo tiene muy meresido!!!
|
|
|
| merder_85 |
|
On strike!

Group: CoAdjuntas
Member No.: 9.715

|
Los Emmy creativos se entregan una semana antes, así que se acaba de saber que Loretta Devine ha ganado el Emmy a mejor actriz invitada en una serie de drama. Me alegro de que la academia haya decidido premiar lo ÚNICO QUE SE PUEDE SALVAR DE LA 7ª TEMPORADA ahora es cuando * merder_85 se pregunta: DÓNDE ESTÁ EL EMMY DE KATE BURTON? Porque sintiéndolo mucho Kate >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Loretta
|
|
|
| The_47th_belmon |
|
Casándome en un post-it azul

Member No.: 20.065

|
Como hay tantas categorías en los Emmy, primero se celebra una "antesala" en la que se dan los premios menores, entre ellos el de mejor actor/actriz invitado, que lo ha ganado la intérprete de Adele Webber por su papel en la temporada 7 Fuente: http://tvbythenumbers.zap2it.com/2011/09/1...winners/103238/
|
|
|
| LauraPalmer |
|
That is why I am the Chief!

Group: Adjuntos
Member No.: 4

|
Al menos podremos decir que Grey's Anatomy ganó un Emmy después de la premiadísima segunda temporada xDDD (Aunque a mí me habría gustado que hubiera ganado Joan Cusack, pero bueno).
Gracias por la noticia!
PD: Marta estoy contigo, lo de Kate Burton dolió!
This post has been edited by LauraPalmer on 11 Sep 2011, 16:02
|
|
|
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
Skinned by traek of the if skin zone customizada por el equipo del foro Seattle Grace. Cabecera realizada por LauraPalmer.
www.anatomiadegrey-spain.com
| |