InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to Seattle Grace. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (6) « First ... 4 5 [6]  ( Go to first unread post ) ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

Whatever happens..., MerDer post 7x04 (Capítulo 11)
Khisanth
Posted: 27 May 2011, 23:04

In the Dark Side :|
Group Icon

Group: Enfermeras
Member No.: 3.617

me encanta, me chifla que hablen de cosas que no hemos visto pero que SEGURO que han tenido que hablarlo como unas malditas vacaciones! por dios! ojalá pudieramos ver eso! pero al menos, tu lo plasmas a la perfeccion ojitos.gif
Mensaje Privado
juu19
Posted: 28 May 2011, 01:11

Post it! <3
Group Icon

Group: Enfermeras
Member No.: 17.752

Coincido con Khi! Seguro que en algún momento tuvieron q hablar de eso, pero a Shonda no le da la gana escribir esas cosas dry.gif

Y a ver que pasa con Meredith cuando se entere xDDDD

Marta hug1.gif
Mensaje Privado
BISAGRA
Posted: 28 May 2011, 09:05

Casándome en un post-it azul
*

Group: Internos
Member No.: 24.224

Pero bueno Derek, por qué te resistes tanto para irte de vacaciones.

Bueno, bueno la que se va armar en el próximo capitulo, estoy expectante.
Mensaje Privado
ANAINGE
Posted: 28 May 2011, 12:59

Aita, beti nire bihotzean
*

Member No.: 3.868

“Nunca hemos tenido unas vacaciones…cuando yo no estoy ocupada ahogándome en el mar, tú estás ocupado muriendo en un quirófano porque tienes una bala en el corazón…”

Muy MerDer. tongue.gif

Estupendo capítulo. Sigue... hug1.gif
Mensaje Privado
cindirella
Posted: 31 May 2011, 23:56

Construyendo una casa de velas
*

Member No.: 34.101

LLevo dias q entro y salgo rapido .No habia visto esto y si no es por twitter ni cuenta me doy q actualizaste XDD

Hermoso!!! te ha quedado perfecto,amo la idea de q mer le proponga a Derek q se vallan de vacaciones,necesitan tiempo para ellos. y es q me inmagino la escena de estos dos en una cita y me derrito. wub.gif wub.gif

La tormenta q se le viene a Derek.
Mensaje Privado
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.

OpcionesPages: (6) « First ... 4 5 [6]  ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

Skinned by traek of the if skin zone customizada por el equipo del foro Seattle Grace. Cabecera realizada por LauraPalmer.
www.anatomiadegrey-spain.com

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0582 seconds | Archive