Free Forums with no limits on posts or members.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Seattle Grace. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

Esto si que es un lío embarazoso, Katherine Heigl acosada por un vecino
merder_85
Posted: 13 Oct 2010, 23:51

On strike!
Group Icon

Group: CoAdjuntas
Member No.: 9.715

Me he metido aqui pensando que esto ya estaría puesto a estas horas, pero no xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

La policía acudió a casa de Katherine Heigl anoche, después de que una pequeña guerra entre vecinos estallará debido a ruidos en la bañera...según han contado las fuentes de la policía a TMZ.

Nos han dicho que Katherine Heigl y su marido, Josh Kelley estaban disfrutando en su bañera el lunes por la noche, cuando un vecino empezó a gritarles obscenidades por encima de la valla, quejándose de que hacían ruido. El guardia de seguridad de la pareja llamó a la policía, que llegó al lugar para investigar los hechos justo después de las 10 de la noche.

Los policías  entraron dentro de la residencia de la pareja en Los Angeles, y hablaron con ellos, contándole que este vecino ya había tenido problemas con el ruido, con otros vecinos del barrio.

Nos han dicho que los policías determinaron que no se cometió ningún crimen, y se marcharon.

Fuente

Y ahora lo mejor: el documento gráfico...

"Cariiiiii, que te has dejado el grifo del agua caliente abierto!!!!".

Si es que el perro reumático ya estaba cayendo en el olvido. Necesitábamos algo nuevo urgentemente xDDDD

No tengo palabras para describir esto....

parte1.gif parte1.gif parte1.gif parte1.gif parte1.gif parte1.gif
Mensaje Privado
Khisanth
Posted: 13 Oct 2010, 23:52

In the Dark Side :|
Group Icon

Group: Enfermeras
Member No.: 3.617

demasiado cómico para ser verdad lol.gif lol.gif El vecino tiene que estar hasta las narices de la Heigl...
Mensaje Privado
LauraPalmer
Posted: 14 Oct 2010, 00:19

That is why I am the Chief!
Group Icon

Group: Adjuntos
Member No.: 4

Ufffffff qué triste xDDDDDDDD

A esta mujer le encanta llamar la atención... hasta en la cama xDD

Digo yo que al menos podrían haberse puesto algo de ropa, no? xD
Mensaje Privado
Mafis
Posted: 14 Oct 2010, 00:30

Casándome en un post-it azul
Group Icon

Group: Enfermeras
Member No.: 8.278

LOL yo hubiese sido otra vecina y me hubiese puesto en plan "LADY, PUT ON SOME CLOTHES!" lol
Mensaje Privado
rocky
Posted: 14 Oct 2010, 07:28

Casándome en un post-it azul
*

Group: Internos
Member No.: 12.421

parte1.gif parte1.gif parte1.gif parte1.gif

Kat no tienes suficiente pasta como para comprarte una bata guapa?
Mensaje Privado
gatita26
Posted: 14 Oct 2010, 09:15

yes, I'm Tutor girl
*

Member No.: 31.569

ohmy.gif parte1.gif que oso!!! y que ocurrida! como va a salir asi ante la policia, una bata o una toalla no era mucha molestia ?¿? lol.gif
Mensaje Privado
LauraPalmer
Posted: 15 Oct 2010, 10:53

That is why I am the Chief!
Group Icon

Group: Adjuntos
Member No.: 4

"It's such a bummer," Heigl said of the incident during a Thursday radio appearance on On-Air With Ryan Seacrest. "Everyone else in the neighborhood is so awesome. This guy is always screaming at us."

She told Seacrest the trouble began around 8:30 p.m. when she and Kelley, 30, put their 20-month-old daughter Naleigh to bed and settled into the tub for some romantic "chilling out" time. (Rocker Kelley had been away on tour; Heigl said she even wore her "most ridiculous bikini" for the occasion.)

But the love-fest didn't get raunchy, she insisted. "We were totally just making out," Heigl claimed.  "It was so PG, we're not idiots!"

Plus, they kept things quiet, she explained, talking softly and listening to Kelley's new album at low volume.

Nevertheless, their next door neighbor started "screaming at us to go inside," she said. "And I'm like, 'I've had enough of this. This is ridiculous, this is harassment!'"

The duo then alerted their security, who called local police.  Cops visited with their angry neighbor and then stopped by the Heigl-Kelley residence. "At that point we were a couple cocktails in," Heigl said of their chat.

The actress laughed at the online video and photos of "Josh and I in our bathing suits talking to the cops. We are the most boring couple in Hollywood and [this is] the most scandalous thing we've ever done!"

Despite their neighbor's frequent complaints, "We are the most mellow people ever," Heigl insisted. "Maybe I'll have six friends over and they'll leave by 11 -- that's the worst party I've ever had."

No lo he leído demasiado (me da hasta pereza xD) pero dice que el vecino flipado es problemático xDD

This post has been edited by LauraPalmer on 15 Oct 2010, 10:54
Mensaje Privado
ipop
Posted: 15 Oct 2010, 14:18

MCDRAWNY
*

Member No.: 6.736

Pues no es por salir en defensa de KH y su marido, pero también hay veces que los vecinos exageran demasiado lo del "ruido" vamos a ver, mucho mucho mucho tendrían que estar gritando para que su vecino los oyera, quiero decir, no es como mi casa, que oyes al de arriba y abajo, allí tendrán (supongo) distancia entre una casa y otra, no? vamos, no creo que sea un adosado, asi que esta vez, yo estoy con la rubia wink2.gif
Mensaje Privado
Ledy
  Posted: 3 Nov 2010, 17:33

Jugando con Anatomy Jane
*

Member No.: 32.118

lol.gif Esta me da mucha risa... No haya como llamar la atencion!!

Simplemente no la soporto!! dry.gif
Mensaje Privado
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.
Learn More · Register for Free

Opciones ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

Skinned by traek of the if skin zone customizada por el equipo del foro Seattle Grace. Cabecera realizada por LauraPalmer.
www.anatomiadegrey-spain.com

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0818 seconds | Archive