|
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today. Learn More · Register Now | Welcome to Seattle Grace. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Avril Lavigne
| grey's_z_19 |
|
WHOA!!

Group: Internos
Member No.: 9.783

|
Heee porfin algo de lo que mas me agusta Avril Lavigne, gracias me ha encantado el video estra mu chulo, me encanta su nuevo album.
|
|
|
| karen_greyfan |
|
That's all I really want a little fun...

Member No.: 6.962

|
es mi cantante favorita en ingles, la adoro, en especial me gustala canción When You're Gone es mi favorita y aqui dejo el video When you're gone
|
|
|
| greys_0203 |
|
try to forget love cause love's forgotten me

Member No.: 9.746

|
n la lista de los 40 sta semana avril a bajado del 11 al 13
|
|
|
| grey's_z_19 |
|
WHOA!!

|
| QUOTE (greys_0203 @ 13 Oct 2007, 13:08) | | n la lista de los 40 sta semana avril a bajado del 11 al 13 |
Ya una pena pero esperemos que llege al numero 1
|
|
|
| Ebola_Smurf |
|
Operando en solitario

Member No.: 12.891

|
Sin duda alguna, es mi cantante inglesa favorita!!!!!!.
Osea Avril es divina, muchos creen que a perdido su toque, yo creo que le a añadido nuevas caracteristicas a su toque.
ME encnta su ultimo CD, sobre todo las canciones When your gone, Innocence, Keep Holding On, I can do better.
El video de Hot, buenisisisimo!!!.
Saludos!!
|
|
|
| Mc.Dreamy |
|
Suturando plátanos

Member No.: 10.792

|
| QUOTE (Ebola_Smurf @ 27 Nov 2007, 15:35) | Sin duda alguna, es mi cantante inglesa favorita!!!!!!.
Osea Avril es divina, muchos creen que a perdido su toque, yo creo que le a añadido nuevas caracteristicas a su toque.
ME encnta su ultimo CD, sobre todo las canciones When your gone, Innocence, Keep Holding On, I can do better.
Saludos!! |
Bueno, eso de inglesa... xDDD Más bien estado-unidense xDD Pues Avril es tambien mi favorita ^^ Es genial
|
|
|
| KBaby |
|
Shalalalalala my, oh, my, won't you tell the boy?

Member No.: 5.762

|
| QUOTE (Mc.Dreamy @ 10 Jan 2008, 15:54) | | QUOTE (Ebola_Smurf @ 27 Nov 2007, 15:35) | Sin duda alguna, es mi cantante inglesa favorita!!!!!!.
Saludos!! |
Bueno, eso de inglesa... xDDD Más bien estado-unidense xDD Pues Avril es tambien mi favorita ^^ Es genial |
En realidad es canadiense xDD Y por cierto dicen que está embarazada  En serio, esto ya parece una moda.
|
|
|
| grey's_z_19 |
|
WHOA!!

|
Que cosa pues no me habia enterado... de lo del embarazo
|
|
|
| greys_0203 |
|
try to forget love cause love's forgotten me

Member No.: 9.746

|
NO ma habia enterao de que estaba embarazada...
|
|
|
| -MaRiNa- |
|
Casándome en un post-it azul

Member No.: 7.004

|
| QUOTE (KBaby @ 12 Jan 2008, 11:00) | | QUOTE (Mc.Dreamy @ 10 Jan 2008, 15:54) | | QUOTE (Ebola_Smurf @ 27 Nov 2007, 15:35) | Sin duda alguna, es mi cantante inglesa favorita!!!!!!.
Saludos!! |
Bueno, eso de inglesa... xDDD Más bien estado-unidense xDD Pues Avril es tambien mi favorita ^^ Es genial |
En realidad es canadiense xDD Y por cierto dicen que está embarazada  En serio, esto ya parece una moda. |
Pues ya ves, un monton de famosas que estan embarazadas...
|
|
|
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
Skinned by traek of the if skin zone customizada por el equipo del foro Seattle Grace. Cabecera realizada por LauraPalmer.
www.anatomiadegrey-spain.com
| |