Fully Featured & Customizable Free Forums
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Seattle Grace. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (6) « First ... 4 5 [6]  ( Go to first unread post ) ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

¿Qué episodios especiales te han gustado más?, Spoilers 2x17-18 y 3x15-16-17

¿Qué episodios especiales de catástrofe te han gustado más?
2x16 -17: Christina Ricci y la bomba en el hospital [ 70 ]  [36.65%]
3x15-16-17: El accidente de ferry y Meredith ahogándose [ 66 ]  [34.55%]
Los dos por un igual, no puedo decidirme [ 54 ]  [28.27%]
Ninguno de los dos (di por qué) [ 1 ]  [0.52%]
Total Votes: 191
Guests cannot vote 
Valerie**
Posted on 24 Jun 2009, 23:24

Casándome en un post-it azul
*

Group: Internos
Member No.: 26.790

El mejor fue la dupla de episodios del accidente del ferry... el del hombre con la bomba estuvo genial, me comia las uñas!!! (literalemente) Es dificil decidirse pero me gusto mas el del accidente del ferry porque pone a prueba el destino y el deseo de Meredith de vivir para ser feliz o morir por no querer recordar su pasado
Mensaje Privado
Anitah
Posted on 30 Jun 2009, 00:49

Casándome en un post-it azul
*

Member No.: 26.653

Pues la verdad me han gustado los dos, no me podría decidir...
En el de la bomba pasaron tantas cosas, todos los personajes tenían su trama por decirlo de alguna manera... y en el del ferry era mas que todo Meredith pero también me llego al corazón, seguir luchando o dejarse vencer... la verdad que muy bonito!! =D
Mensaje Privado
mer_athena_rangiku
Posted on 16 Jul 2009, 17:13

Intentando lo extraordinario...
*

Member No.: 17.965

2X16....la verdad ese momento es genial, todo la tension en el hospital, y cuando derek sabe q la bomba la tiene meredith, este capitulo es genial
Mensaje Privado
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

OpcionesPages: (6) « First ... 4 5 [6]  ContestarNuevo TemaNueva Encuesta

Skinned by traek of the if skin zone customizada por el equipo del foro Seattle Grace. Cabecera realizada por LauraPalmer.
www.anatomiadegrey-spain.com

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0867 seconds | Archive