|
| Welcome to Seattle Grace. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Fotos promocionales 5ª temporada, Solo de Owen. Página 3
| merder_85 |
|
On strike!

Group: CoAdjuntas
Member No.: 9.715

|
He encontrado esto en TWoP, y como sea verdad no me hace ninguna gracia | QUOTE | Earlier this week, ABC released new promotional cast photos for all of their television show, with one notable exception: Grey’s Anatomy - only the network’s most popular show. So we waited a few extra days thinking they’d appear by, today, Wednesday. Which, they didn’t. So, I e-mailed those fine folks at ABC only to recieve this exact e-mail back: Since we didn’t have any additions to the regular cast this season, and we’re entering our 5th season, we didn’t shoot new gallery. That happens often with shows after multiple seasons.
|
Bueno, pues un usuario de ese foro le ha escrito un email a la ABC y le han contestado que como no hay ningun actor nuevo que se haya unido esta temporada, no hay fotos promocionales. Que ocurre a menudo cuando el show ya lleva varias temporadas. COMO TE QUEDAAAAAAAAAAAAAAAAS???? No se si sera verdad todo esto o no, pero como asi sea, menuda caca de la vaca. Que pasa, que se han quedado sin dinero o que? Tanto les cuesta sacar unas fotos? Aquellas que sacaron de la cuarta ultimas, van a ser las fotos de la quinta? Que cutres son por Dios. Yo de todas formas, me espero hasta mañana, hasta que no vea que no hay fotos con mis propios ojos no me lo creo. Aunque tambien es cierto que esta semana han ido sacando todas las fotos del resto de series de ABC y de Grey's nada de nada. Tambien comentan que posiblemente la semana que viene lo que si salga sean las fotos promo del 5x01. Señores de ABC: BRAVO!
|
|
|
| lorelaila |
|
merry xtas a to er mundo enterou

Group: Internos
Member No.: 624

|
|
|
|
| akhesa |
|
this end is the beginning

Member No.: 4.327

|
|
|
|
| niña corrosiva |
|
No tengo nada que decir

Member No.: 6.688

|
|
|
|
| buffymak |
|
Sometimes change is everything

Member No.: 2.781

|
What??? Me parece fatal
|
|
|
| Khisanth |
|
In the Dark Side :|

Group: Enfermeras
Member No.: 3.617

|
.......... lo que me faltaba por leer.... pero mira que son cutres los de la ABC! ¿que incorporacion nueva en Mujeres Desesperadas hay para la 5º? NINGUNA y sacan unas fabulosas imágenes... en serio estoy muy pero que MUY INDIGNADA
|
|
|
| agusgv13 |
|
Casándome en un post-it azul

Member No.: 7.751

|
cutres!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que les cuesta??
|
|
|
| LauraPalmer |
|
That is why I am the Chief!

Group: Adjuntos
Member No.: 4

|
Yo no me lo creo mucho. Todos los años sacan, es como una "obligación", puesto que el fin de las fotos promocionales es ponerlas en anuncios de la serie, enviárselas a la prensa y demás.
Hace dos y un año, salieron juuuuuusto en la semana que estamos, si no recuerdo mal. Yo creo que aún están por salir. Y dudo mucho esto pero también podría ser una técnica de despiste respecto a una nueva incorporación. Y si no recordad el año pasado cuando metieron a Brooke Smith, que a estas alturas no nos olíamos nada del tema! Pero quien sabe a lo mejor es verdad, en el poster oficial de la quinta no hay imágenes nuevas, que si las habia en otros años.
|
|
|
| merder_85 |
|
On strike!

Member No.: 9.715

|
|
|
|
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
Skinned by traek of the if skin zone customizada por el equipo del foro Seattle Grace. Cabecera realizada por LauraPalmer.
www.anatomiadegrey-spain.com
| |