Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

InvisionFree - Free Forum Hosting
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community.

Learn More · Register for Free
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last » ( Go to first unread post )

BELANGRIJK: Verhuizing forum
Sprógur
Posted: 06-02-2011, 09:30:53

Forumverslaafde
*

Group: Lid
Member No.: 318

cheer.gif zo wat mooi zeg en super dat we straks zelf de kleuren kunnen veranderen .....als ik het goed heb begrepen.........

ik heb mij ook al weer ingeschreven wat een werk zal het zijn om iedereen over te zetten maar echt meiden top hoor.

ik hoop allen dat mij afetar daar ook wil werken.

This post has been edited by Sprógur on 06-02-2011, 09:31:28
Koekie
Posted: 06-02-2011, 09:36:44

Forumverslaafde
*

Member No.: 142

Ik ga weer enorm blond doen shame.gif shame.gif

Maar hoe kom ik nou aan mijn wachtwoord ?
Ik probeerde mij in te schrijven maar dan vragen ze het wachtwoord en die weet ik dus niet meer ? Op wachtwoord vergeten kwam bij mij ook niets ? Ze herkenden mijn naam niet ?

Dus kan iemand het uitleggen voor de minder snuggere [ ik ] onder ons nailbite2.gif
martine
Posted: 06-02-2011, 09:37:25

Forumverslaafde
*

Member No.: 169

Wat een werk, en het is echt super mooi geworden. En zo vroeg alweer aan de slag . Ik kan al zo snel weer inloggen . Top dames!
Freyja
Posted: 06-02-2011, 09:51:36

Forumverslaafde
*

Member No.: 224

QUOTE (Koekie @ 06-02-2011, 09:36:44)
Ik ga weer enorm blond doen shame.gif shame.gif

Maar hoe kom ik nou aan mijn wachtwoord ?
Ik probeerde mij in te schrijven maar dan vragen ze het wachtwoord en die weet ik dus niet meer ? Op wachtwoord vergeten kwam bij mij ook niets ? Ze herkenden mijn naam niet ?

Dus kan iemand het uitleggen voor de minder snuggere [ ik ] onder ons nailbite2.gif

Je moet je opnieuw registreren, en dus ook een nieuw wachtwoord aanmaken. dan wordt je handmatig toegelaten, dus je kunt niet gelijk inloggen op het nieuwe forum.
hakon96
Posted: 06-02-2011, 09:55:53

Forumverslaafde
*

Member No.: 60

QUOTE (Leeuwnie @ 06-02-2011, 06:16:53)
Hmm, Iris... Ik had niet alles even goed gelezen. Dus kom ik er nu pas achter dat ik mijn oude forumnaam had moeten nemen als ik mijn berichtenaantal had willen behouden. Ik heb dus een andere genomen, namelijk gewoon 'Leonie'
Die naam bestaat vast al in het oude forum, krijgen we nu problemen met berichtenaantallen ed? Of iets dergelijks?

Ai. Wat moet ik doen??

Heb ik ook gedaan. Niet meer hakon96, maar gewoon hakon. Nou ja, dan beginnen we maar lekker overnieuw. Zijn we in ieder geval niet meer verslaafd wink.gif
Fafnir
Posted: 06-02-2011, 09:58:18

Forumverslaafde
*

Member No.: 331

ZOO opnieuw geregistreerd!

nu een streepje op de ' a ' Fáfnir haha toen ik me registreeerde bij dit forum wist ik niet hoe dat moest.

Nu is het eeeeeeecht
Wendyy
Posted: 06-02-2011, 10:04:13

Stapper
*

Member No.: 1.634

Ik ben niet zo heel actief hier op het forum, maar heb me wel ook meteen op het nieuwe forum weer aangemeld! (Als "Wendy") Ziet er mooi uit, ga zo eens rustig even rondkijken. smile.gif
Koekie
Posted: 06-02-2011, 10:13:36

Forumverslaafde
*

Member No.: 142

Ja ik snap hem thumbsup.gif

ik ben opnieuw geregistreerd .

This post has been edited by Koekie on 06-02-2011, 10:42:06
Brosa
Posted: 06-02-2011, 10:25:12

Forumverslaafde
*

Member No.: 140

Nou m'n nieuwe registratie is in ieder geval gelukt, toch maar gewoon weer Brosa dan weet iedereen met wie hij te maken heeft nailbite2.gif

Verder ben ik het met een aantal mensen eens, het nieuwe logopaard vind ik niet mooi en totaal niet representatief voor de ijslander!
Ja het is een heel mooie tekening dat wel maar de ijslander staat nou juist bekent om z'n vriendelijkheid!

Maar oei oei ik voel me heeel oud het wordt wel erg wennen aan het begin denk ik confused.gif
Sanne_
Posted: 06-02-2011, 10:30:36

Forumverslaafde
*

Member No.: 912

Ik heb me ook aangemeld smile.gif

Hoe lang blijft dit forum nog actief? We zijn nu best wel een eindje in het topic rondom de verwaarloosde IJslanders. Wel zonde dat dat allemaal niet mee verhuisd.
Freyja
Posted: 06-02-2011, 10:32:23

Forumverslaafde
*

Member No.: 224

Ik mis voornamelijk de portal knop, maar vond onderaan al 'active topics' dus daar maak ik dan wel mijn nieuwe favoriet van en dan ben ik tevree biggrin.gif
Ilse
Posted: 06-02-2011, 10:34:42

Forumverslaafde
*

Member No.: 101

Wauw, het ziet er wel strak uit hoor. En het logo is wel heel mooi! Helemaal 2011 biggrin.gif
Hannie
Posted: 06-02-2011, 11:07:39

Forumverslaafde
*

Member No.: 569

Even wennen hoor, een nieuw forum smile.gif
Goede stap denk ik maarre... ik vind het logo ook echt niet mooi.
De IJslander kijkt inderdaad boos, maar dat is niet zozeer wat mij het eerste opviel:
een mega voorhand en een iel achterhandje. Dat is niet zoals een töltende ijslander hoort te zijn. Ik denk dat een mooie tekening van de zijkant af gezien en alles in goede verhoudingen beter zou zijn...
Repin
Posted: 06-02-2011, 11:08:24

Forumverslaafde
*

Member No.: 1.319

Wat is het mooi geworden Iris! cheer.gif Super! thumbsup.gif
Sterkte vandaag met het verwerken van alle reacties!

Wel een schok hoor, zo op de vroege zondagochtend! panic.gif wink.gif

Ik ben buitengewoon trots op mijn verslaafde status (hard aan gewerkt door te pas en te onpas overal op te reageren biggrin.gif ), dus ik gaat zo meteen nog even goed dat sticky lezen over het overzetten van je aantal berichtjes.

Ik vind trouwens het Klein Geluk Topic en het Mopper Topic altijd errug leuk! Kunnen die mee verhuizen?
Röskur
Posted: 06-02-2011, 11:12:55

Oprichter, Administrator
*

Group: Administrator
Member No.: 1

QUOTE (Sanne_ @ 06-02-2011, 10:30:36)
Ik heb me ook aangemeld smile.gif

Hoe lang blijft dit forum nog actief? We zijn nu best wel een eindje in het topic rondom de verwaarloosde IJslanders. Wel zonde dat dat allemaal niet mee verhuisd.

@Sanne: Het forum blijft sowieso 'open', dus het is niet zo dat het topic weggaat o.i.d. en er kan eventueel ook nog in gepraat worden. Mij lijkt het handigst om een nieuw topic maken met een linkje naar het oude topic, dan kan je in de eerste post op t linkje klikken om alle vorige berichten te bekijken. smile.gif

@Leonie: Ik heb even gekeken, en op dit forum heeft de gebruikersnaam geen berichten geplaatst, dus het is okee om die te gebruiken. De berichtenaantallen worden met de hand teruggegeven, er is een sticky topic in 'Forumzaken' waar je kan posten op het nieuwe forum hiervoor. Dus dan weet ik dat jij veranderd bent (en Neel) zodat ik jullie alsnog je berichtenaantallen kan teruggeven als je daar post.

@Sijke: Ook jij mag dus gewoon je berichten terugvragen. biggrin.gif Het moet sowieso met de hand gebeuren. Het gaat er meer om dat niet bijvoorbeeld iemand denkt "oh, ik heb Koekie altijd al zo'n leuke naam gevonden" en 'm voor Sylvia's neus registreert o.i.d., maar als het op dit forum niet een gebruikte naam was dan is het geen probleem. smile.gif

@De layout: Ik ben van plan een kleinere versie te maken, zodat je handmatig kan terugzetten. Eventueel met het oude logo voor de liefhebbers? biggrin.gif Dan kan je bij 'Skins & Talen' kiezen voor de kleinere layout met het oude logo! (ik laat het weten als dit gedaan is zodat mensen kunnen overschakelen)

Als er mensen zijn met andere voorkeuren voor Skins, bijvoorbeeld een kleur(en) die ze graag willen oid, laat het me weten, want dan kan ik daaraan werken om zo'n skin toe te voegen!
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options Pages: (5) 1 [2] 3 4 ... Last »

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0654 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.