@Sanne: Het forum blijft sowieso 'open', dus het is niet zo dat het topic weggaat o.i.d. en er kan eventueel ook nog in gepraat worden. Mij lijkt het handigst om een nieuw topic maken met een linkje naar het oude topic, dan kan je in de eerste post op t linkje klikken om alle vorige berichten te bekijken.
@Leonie: Ik heb even gekeken, en op dit forum heeft de gebruikersnaam geen berichten geplaatst, dus het is okee om die te gebruiken. De berichtenaantallen worden met de hand teruggegeven, er is een sticky topic in 'Forumzaken' waar je kan posten op het nieuwe forum hiervoor. Dus dan weet ik dat jij veranderd bent (en Neel) zodat ik jullie alsnog je berichtenaantallen kan teruggeven als je daar post.
@Sijke: Ook jij mag dus gewoon je berichten terugvragen.

Het moet sowieso met de hand gebeuren. Het gaat er meer om dat niet bijvoorbeeld iemand denkt "oh, ik heb Koekie altijd al zo'n leuke naam gevonden" en 'm voor Sylvia's neus registreert o.i.d., maar als het op dit forum niet een gebruikte naam was dan is het geen probleem.
@De layout: Ik ben van plan een kleinere versie te maken, zodat je handmatig kan terugzetten. Eventueel met het oude logo voor de liefhebbers?

Dan kan je bij 'Skins & Talen' kiezen voor de kleinere layout met het oude logo! (ik laat het weten als dit gedaan is zodat mensen kunnen overschakelen)
Als er mensen zijn met andere voorkeuren voor Skins, bijvoorbeeld een kleur(en) die ze graag willen oid, laat het me weten, want dan kan ik daaraan werken om zo'n skin toe te voegen!