Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!
| Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
| |
|
Beter laat dan nooit!, een paar foto's
| Sandra Jonk |
|
Stapper

Group: Lid
Member No.: 1.278

|
Hallo, Na twee en een half jaar lang met jullie meegelezen te hebben, stel ik mij nu maar eens een keer netjes voor. Ik ben Sandra Jonk, 39 jaar oud, gelukkig getrouwd en moeder van drie en wij wonen in De Rijp. Sinds juni 2008 hebben wij er een nieuw gezinslid bij: Gaefa van de Zuudkamp, een rooie spetter met blonde manen. Wat een heerlijkheid is dat zeg. Een eigen paard! Als meisje al van gedroomd en uiteindelijk dan toch waar geworden. Wij staan in pension bij Leyntje en hebben het daar reuze naar onze zin. Mijn man rijdt haar enige niet IJslandse paard, de witte Tinker Jack, twee keer in de week en mijn Gaefa is tot over haar rode oortjes serieus verliefd op hem. Groetjes, San.   This post has been edited by Sandra Jonk on 01-02-2011, 20:48:33
|
|
|
| Níniel |
|
Forumverslaafde

Member No.: 24

|
Hoi Sandra,
leuk dat je al zo lang meeleest! En super dat jullie het zo naar je zin hebben...en nog superder dat het met Jack nu weer goed gaat! Heel veel plezier hier en tot ziens!
groetjes Neel
|
|
|
| hakon96 |
|
Forumverslaafde

Member No.: 60

|
Welkom hier zou ik bijna zeggen, maar eigenlijk ben je helemaal niet nieuw haha. Laat eens wat vaker wat van je horen zou ik dan zeggen  . En volgens mij ken ik gaefa. Heb je haar bij Inge gekocht, is ze van Karen geweest?
|
|
|
| Sandra Jonk |
|
Stapper

|
| QUOTE (hakon96 @ 01-02-2011, 19:08:27) | Welkom hier zou ik bijna zeggen, maar eigenlijk ben je helemaal niet nieuw haha. Laat eens wat vaker wat van je horen zou ik dan zeggen . En volgens mij ken ik gaefa. Heb je haar bij Inge gekocht, is ze van Karen geweest? |
Hé, wat leuk!! Ja, wij hebben haar van Karen gekocht! Hoe ken je Gaefa dan, vertel, vertel. Ik ben altijd dol op info van hoe Gaefa was voordat wij haar hadden. We hebben haar nu echt goed aan het tölten gekregen en daar ben ik zo trots op
|
|
|
| skorrie |
|
Forumverslaafde

Member No.: 1.535

|
Welkom hier!!
Leuk om te lezen dat je een Gaefa hebt, ik heb er ook 1 en je weet wat de betekenis van Gaefa is?? Geluk, bof.
|
|
|
| Flits |
|
Draver

Member No.: 1.105

|
Hee San!!
Welkom op het forum....;-))
Ik ben Sandra's pension mevrouw en ik kan jullie verzekeren dat als er zoiets bestaat als de Perfecte Pensionner, deze award zeker naar Sandra gaat. San en fam staan altijd klaar als je hulp nodig hebt. Haar Gaefa is een ontzettend sociaal paard, ze speelt haar rol van leidende merrie met verve en heeft in al heel wat situaties een nieuweling door haar optreden een plaats in onze kudde bezorgd. En TOLTEN..........!!!!
|
|
|
| Wieke |
|
Forumverslaafde

Member No.: 18

|
| QUOTE (Sandra Jonk @ 01-02-2011, 18:11:39) | Hallo,
Na twee en een half jaar lang met jullie meegelezen te hebben, stel ik mij nu maar eens een keer netjes voor. Ik ben Sandra Jonk, 39 jaar oud, gelukkig getrouwd en moeder van drie en wij wonen in De Rijp. Sinds juni 2008 hebben wij er een nieuw gezinslid bij: Gaefa van de Zuudkamp, een rooie spetter met blonde manen. Wat een heerlijkheid is dat zeg. Een eigen paard! Als meisje al van gedroomd en uiteindelijk dan toch waar geworden. Wij staan in pension bij Leyntje en hebben het daar reuze naar onze zin. Mijn man rijdt haar enige niet IJslandse paard, de witte Tinker Jack, twee keer in de week en mijn Gaefa is tot over haar rode oortjes serieus verliefd op hem.
Groetjes, San.

|
Hoi Sandra,
Welkom hier!!!! Een echte eigen IJs! Geniet!!!! en als je foto's gaat plaatsen vanaf mijnalbum... neem je de link van de foto van het middenvak!!!
haha... mooi meisje hoor!!!
Groetjes, Wieke
|
|
|
| Sandra Jonk |
|
Stapper

|
 Dank je Wieke!! Ik ben niet zo'n held met de computer... Had nooit eerder begrepen hoe je die foto's nou groter moest krijgen, zeer waardevolle tip dus.
|
|
|
| kvika |
|
Forumverslaafde

Member No.: 43

|
 van vanmorgen. welkom hier  de rest zal ik even voor laila posten. gr
|
|
|
| hakon96 |
|
Forumverslaafde

Member No.: 60

|
Wow,wat goed dat jullie tölten. Dat was altijd een probleem weet ik nog wel, veel spanning. Ik ken Gaefa van de lessen in Hemrik, waar Karen ook leste. Maar ik geloof niet dat ze echt een klik had met Gaefa. Vriendin heeft eens een keertje op haar proef gereden toen ze te koop stond, maar die had ook niet een goede klik met haar. Fijn dat gaefa dan toch goed terecht is gekomen en haar mens heeft gevonden!
|
|
|
| mir |
|
Forumverslaafde

Member No.: 28

|
Hoi Sandra, leuk dat je je nu aanmeld. Welkom hier. Fijn dat je je paard aan het tolten gekregen hebt, ze ziet er erg leuk uit.
Mirjam (ik denk steeds als ik je naam lees dat je Sandra Jonkman van Foxan uit Kuinre bent, hebben meer mensen denk ik)
|
|
|
| LaiiLa |
|
Stapper

Member No.: 1.818

|
| QUOTE (Flits @ 01-02-2011, 19:53:43) | Hee San!!
Welkom op het forum....;-))
Ik ben Sandra's pension mevrouw en ik kan jullie verzekeren dat als er zoiets bestaat als de Perfecte Pensionner, deze award zeker naar Sandra gaat. San en fam staan altijd klaar als je hulp nodig hebt. Haar Gaefa is een ontzettend sociaal paard, ze speelt haar rol van leidende merrie met verve en heeft in al heel wat situaties een nieuweling door haar optreden een plaats in onze kudde bezorgd. En TOLTEN..........!!!! |
Helemaal mee eens Leyn ! Danzij die liefe ijsco heeft Irpa der plekje in de groep helemaal gevonden  En niet geheel onbelangrijk , tijdens buitenritten en spannende momenten is Gaefa haar steun en toe verlaat  Super leuk dat je er nu ook bent Sandra !
|
|
|
 Enjoy forums? Start your own community for free.
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
disclaimer
IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken. |
|