Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post )

KRÍA FRÁ GYÐJULIND
Anja
Posted: 01-02-2011, 16:00:23

Gæðingur
*

Group: Lid
Member No.: 144

He Marja...gefeliciteerd met de benoeming van Kria. En wàt een leuke filmpjes!!

Je hóórt Kria bijna denken als ze in die autoband staat!!! Geweldig!!

Anja bye.gif
Wieke
Posted: 01-02-2011, 17:55:05

Forumverslaafde
*

Member No.: 18

Ze is de 'leider' en op de GP een 'passive leader', ze hoefde het niet af te dwingen. De rest deed gewoon wat ze wilde. Wijken als ze er tussendoor kwam en weglopen als ze genoeg had van de aandacht. Een Alfa. In het filmpje dat ze in het PP de groep opjut om te gaan rennen... keert ze gewoon ergens om om de andere kant op te rennen. Ze heeft ook echt lol. Daar houd ik van... Lol maken om het lol hebben...

De beelden van de zwemles (heb de foto's... geen filmpje) staan op mijn netvlies gegrift. Ze heeft die van mij ook leren zwemmen. Die kwam er in als 2 jarige.... omdat ze als veulentje Droes had gekregen was ze zo 'achter' dat ik haar niet aan de elementen bloot wilde stellen. Maar Kría was een geweldige leider op de GP en Jacqueline heeft later wel eens gebaald dat ze geen Kría had waar de hele kudde braaf achteraanliep.

Ja... ik weet het nog. Heb Ála opgehaald als een 'punker' met een Fjordencoupe. Nu groeit haar haar echt als 'kool'... dus het zat er zo weer aan... maar desalniettemin echt balen. Een bijzondere jaargang..

Groetjes, Wieke
depaardekastanje
Posted: 01-02-2011, 19:37:41

Draver
*

Member No.: 1.478

Na het rooklpuimen maken was ik zo moe dat ik jullie helemaal vergat te feliciteren!
cheer.gif Dus bij deze van Harte Gefeliciteerd! cheer.gif
Ik vind het een erg leuk paard en zo als je haar beschrijft lijkt ze veel op onze Gymir en voor ik jouw beschrijving wist vond ik dat ook al maar toen alleen qua bouw. Ik had even op jullie site foto's van haar gekeken.

groetjes Saskia.
wicky
Posted: 01-02-2011, 21:44:55

Draver
*

Member No.: 815

cheer.gif Hoera Kría paard van de week. cheer.gif
Half zus van mijn lieve Bjarg.
Marja en Richard gefeliciteerd.

Groetjes Angela
Sigrid
Posted: 01-02-2011, 22:21:51

Stapper
*

Member No.: 1.839

Wat een geweldig paard om te zien: dat verschil van kleur. Net of ze met haar hoofd in de verpot is gedoopt biggrin.gif
En dat filmpje met die tractor band vind ik ook heel komisch.
Bleikja
Posted: 02-02-2011, 20:06:44

Gæðingur
*

Member No.: 21

Wat leuk om Kria weer eens te zien biggrin.gif Ken haar ook nog van de begrazing. Altijd als ik Æsa ging bezoeken kreeg Kria ook een knuffel van mij. Op een of andere manier moest je dat gewoon doen zonder er bij na te denken biggrin.gif
Ze is nog steeds een erg leuk paard met een heel (h)eerlijk karakter!
Gefeliciteerd Marja en Kria!
Marja
Posted: 02-02-2011, 21:32:49

Erelid en verslaafd!
*

Member No.: 20

QUOTE (Sigrid @ 01-02-2011, 22:21:51)
Wat een geweldig paard om te zien: dat verschil van kleur. Net of ze met haar hoofd in de verpot is gedoopt biggrin.gif

Een vriend van ons noemt haar een 'omgekeerde blaarkop' biggrin.gif.

QUOTE (Wieke)
De beelden van de zwemles (heb de foto's... geen filmpje) staan op mijn netvlies gegrift. Ze heeft die van mij ook leren zwemmen. Die kwam er in als 2 jarige.... omdat ze als veulentje Droes had gekregen was ze zo 'achter' dat ik haar niet aan de elementen bloot wilde stellen. Maar Kría was een geweldige leider op de GP en Jacqueline heeft later wel eens gebaald dat ze geen Kría had waar de hele kudde braaf achteraanliep.

Ja, dat heeft Jacqueline mij ook vaak verteld, dat ze Kría zo miste als leidster. Met haar was het naar de kraal leiden van de paarden een peulenschil, ze volgden wel.

user posted image
Kría houdt toezicht op 'haar' kudde, Groesplaat, december 2005

Wieke, welke foto's heb jij van de 'zwemles'? Ik geloof niet dat ik er iets van heb en in Jacqueline's albums vind ik alleen deze waar Kría, Draga en Vinda net aan de overkant zijn aangekomen. Volgens mij waren ze toen aan het proberen om de kleintjes mee te lokken.

user posted image

This post has been edited by Marja on 02-02-2011, 21:35:06
Myr
Posted: 03-02-2011, 10:20:35

Forumverslaafde
*

Member No.: 397

Gefeliciteerd Marja, 't is een bijzonder paard! En leuk dat je nu weer eens 'gedwongen' hier aanwezig bent.
Marja
Posted: 03-02-2011, 12:07:38

Erelid en verslaafd!
*

Member No.: 20

QUOTE (Myr @ 03-02-2011, 10:20:35)
Gefeliciteerd Marja, 't is een bijzonder paard! En leuk dat je nu weer eens 'gedwongen' hier aanwezig bent.

Haha, nou zo erg is 't nou ook weer niet hoor wink.gif. 't Is gewoon zo dat mijn aandachtsgebieden in de laatste maanden wat verschoven zijn naar liberty training en academische rijkunst/rechtrichten en tja, helaas gaan er maar 24 uren in een dag en heb ik niet het talent (dat de meeste vrouwen schijnen te hebben) om tien dingen tegelijk te doen biggrin.gif.
Maar dit is best een leuke aanleiding hoor om hier weer eens te zijn cheer.gif!
Lucienne
Posted: 03-02-2011, 13:43:29

Forumverslaafde
*

Member No.: 127

Myr zegt het, en ik dacht het!!!
Leuk je weer te "zien" Marja biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
(Zelf ben ik ook stuk minder op forum wegens werkdrukte hoor)

Oeps, volledig o.t. nailbite2.gif
lilly
Posted: 03-02-2011, 16:13:49

Forumverslaafde
*

Member No.: 1.306

Gefeliciteerd met de benoeming ik heb helaas alleen het eerste filmpje maar kunnen zien(wat leuk was)het tweede filmpje start niet ik krijg telkens de mededeling dat ik mij moet aanmelden op you tube en of mijn account moet koppelen.

De foto s heb ik ook allemaal gezien zo leuk en mooi.
Een prachtig paard.
iloon25
Posted: 04-02-2011, 12:53:17

Tölter
*

Member No.: 999

grappige tekening zo wit en dan dat zwarte koppie. Heel leuk.
gefeliciteerd!!!!
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Learn More · Sign-up for Free

Topic Options Pages: (2) 1 [2] 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0979 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.