Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!
| Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Zooooo zenuwachtig!, Nu al...
| halakaeti |
|
Gæğingur

Group: Lid
Member No.: 311

|
Volgende week deze tijd zit ik in Lingen en heb ik hopelijk al de eerste onderzoekjes achter de rug... De dag erna word ik gedotterd nl. Goede hoop dat ik er wat beter van word, minder last van mijn MS.
Maar goed zenuwen dus.... Dus als er tips zijn om me rustiger te voelen, graag!
|
|
|
| mir |
|
Forumverslaafde

Member No.: 28

|
Hoi Paulien, zo he, wat spannend!!! Je hebt me al eens over dit plan verteld idd. Wist niet dat je het nu echt ging uitvoeren. Ik wens je heel veel sterkte en hopen dat het helpt. Manieren om rustig te worden. Eh, vooral veel bij je paarden zijn. Positief denken. Boek lezen over mindfullness oid (dat helpt bij mij heel goed). Bach rescue nemen schijnt bij veel mensen te helpen (ik merk er totaal niks van maar goed...). Ik neem van de week nog wel even contact met je op. Groeten Mirjam (kan je mailadres niet meer vinden  , dus via pb hier)
|
|
|
| Níniel |
|
Forumverslaafde

Member No.: 24

|
oh spannend Paulien, ik hoop dat het heel goed helpt. In Lingen aan de Ems? Mijn moeder was er in revalidatie..ik heb een hoge pet op van de geneeskunde in DE. Dus je gaat vast goed vooruit! Evengoed heel veel sterkte en je spanning wegnemen...kan ik helaas niet denk maar ieder uur: volgende week deze tijd is het alweer achter de rug!
|
|
|
| frami |
|
Tölter

Member No.: 1.149

|
sjee wat spannend ben heel erg benieuwd wat het voor je doet zie t graag hier op t forum hoe t is gegaan en hoe t verder gaat.
heel veel succes ( valt me trouwens op dat er best wel wat mensen zijn ook hier met ms weet er zo nu al 3 van dit forum)
ik ga ook voor jou duimen
|
|
|
| jon-ur |
|
Forumverslaafde

Member No.: 33

|
O jemig je hebt er toen wel over verteld maar dit is al heel snel. Heel veel succes en sterkte!
|
|
|
| Myr |
|
Forumverslaafde

Member No.: 397

|
Spannend! Buuf heeft het in december laten doen. Ze voelt zich er idd beter door, niet dat ze nu opeens goed kan lopen, maar ze heeft veel meer energie zegt ze. Ingreep zelf valt erg mee, volgens haar.
|
|
|
| Blíkske |
|
Forumverslaafde

Member No.: 161

|
Sterkte, met wachten vooral denk ik, de ingreep zelf valt dan vast alleen nog maar reuze mee, en ik hoop dat je je daarna idd weer echt een stuk beter voelt!
|
|
|
| Reina |
|
Forumverslaafde

Member No.: 50

|
Sterkte!
|
|
|
| Koekie |
|
Forumverslaafde

Member No.: 142

|
ZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we hopen op een goeie afloop van de behandeling en een gezonder 2011
|
|
|
| halakaeti |
|
Gæğingur

|
Heb van de huisarts kalmerende pilletjes gehad, die helpen wel gelukkig...
En vanmorgen een rit op Bangsi helpt ook, dus het komt vast goed allemaal. Volgende week deze tijd is het al klaar...
|
|
|
| Spinet |
|
Forumverslaafde

Group: Administrator
Member No.: 190

|
ooo meidty wat spannend allemaal! En fijn dat je wat rust gevonden hebt dankzij de huisarts. Maar wat je zelf al zegt wordt het er als het goed is alleen maar beter op. En zijn je mogelijkheden in eens eindeloos!
|
|
|
| halakaeti |
|
Gæğingur

|
Hallo allemaal!! Nou hier dan hetbvervolg! Op dit moment lig ik al op mijn ziekenhuiskamer, bij te komen, want het is al klaar! Het viel alles mee en ik mag zo al opstaan en even lekker shoppen hier in Lingen Bedankt allemaal voor het meeleven!
|
|
|
| Brosa |
|
Forumverslaafde

Member No.: 140

|
| QUOTE (halakaeti @ 28-01-2011, 13:51:55) | Hallo allemaal!!
Nou hier dan hetbvervolg!
Op dit moment lig ik al op mijn ziekenhuiskamer, bij te komen, want het is al klaar! Het viel alles mee en ik mag zo al opstaan en even lekker shoppen hier in Lingen
Bedankt allemaal voor het meeleven! |
Nou dat klinkt goed! En nu maar hopen dat het gewenste resultaat gehaald is!
|
|
|
| Ellen |
|
Forumverslaafde

Member No.: 350

|
Goh Paulien, lees het nu pas. Gelukkig is het meegevallen voor je.
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
disclaimer
IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken. |
|