Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!
| Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Open Indoor Heiloo 3 april, Inschrijving geopend!
| Mana |
|
Gæğingur

Group: Lid
Member No.: 902

|
Ik wilde er graag heen, want een vriendinnetje uit Egmond wil Kjartan graag in aktie zien. En het is altijd gezellig. Maar nu is de indoor Exloo 2 april. En dat is zo lekker dichtbij. Twijfel twijfel dus nog even.
|
|
|
| Fylkir |
|
Stapper

Member No.: 1.036

|
Jammer dat het 3 april is, dan heb ik cursus rechtrichten bij Yvonne Groven...
|
|
|
| Flits |
|
Draver

Member No.: 1.105

|
Hoi,
Even een belangrijke vraag:
Onze paarden lopen op kunststof Duplo-beslag. Mogen wij daarmee ook mee doen?
leyntje
|
|
|
| Esther08 |
|
Forumverslaafde

Member No.: 392

|
Hoi Leyntje,
ik ga dat even voorleggen bij de anderen van het bestuur. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
|
|
|
| Sandra Jonk |
|
Stapper

Member No.: 1.278

|
Hoi, Ik overweeg om voor het allereerst mee te doen met een gangen-wedstrijd... vind ik super spannend! Nu wil ik graag vragen of iemand mij kan vertellen op welke ondergrond de wedstrijd gehouden wordt. Mijn paardje tölt namelijk nogal moeilijk op een rulle ondergrond Groetjes, Sandra.
|
|
|
| Nynke |
|
Forumverslaafde

Member No.: 102

|
| QUOTE (Flits @ 26-01-2011, 08:18:01) | Hoi,
Even een belangrijke vraag:
Onze paarden lopen op kunststof Duplo-beslag. Mogen wij daarmee ook mee doen?
leyntje |
Op onofficiele wedstrijden mag dat, heb ik een keer voor gemailt.
|
|
|
| Flits |
|
Draver

|
Dat zou geweldig zijn,als Duplo mag. Ik wacht even met inschrijven tot Esther oficieel groen licht geeft van het bestuur van Hestagamann...
|
|
|
| Merel123 |
|
Stapper

Member No.: 1.537

|
| QUOTE (Flits @ 26-01-2011, 20:21:17) | Dat zou geweldig zijn,als Duplo mag. Ik wacht even met inschrijven tot Esther oficieel groen licht geeft van het bestuur van Hestagamann... |
oeh daar had ik niet eens over nagedacht, misschien gaat ons hele feestje dus wel niet door!:P
|
|
|
| Fafnir |
|
Forumverslaafde

Member No.: 331

|
| QUOTE (Sandra Jonk @ 26-01-2011, 14:13:27) | Hoi,
Ik overweeg om voor het allereerst mee te doen met een gangen-wedstrijd... vind ik super spannend! Nu wil ik graag vragen of iemand mij kan vertellen op welke ondergrond de wedstrijd gehouden wordt. Mijn paardje tölt namelijk nogal moeilijk op een rulle ondergrond
Groetjes, Sandra. |
Het is in een binnenrijhal, met zand en (tapijt?) snippers. Niet rul, ik vind het wel een mooie ondergrond altijd. Mja heb geen vergelijkinsmateriaal ook hoor.
|
|
|
| vilheide |
|
Tölter

Member No.: 82

|
Mag er bij indoor wedstrijden ook zonder ijzers gestart worden?
|
|
|
| Flits |
|
Draver

|
Zonder ijzers mag volgens mij zeker wel.
|
|
|
| Esther08 |
|
Forumverslaafde

Member No.: 392

|
Zonders ijzers mag hoor. @ Leyntje: ik hoop je morgen antwoordt te geven.
|
|
|
| jacqie70 |
|
Renner

Member No.: 1.457

|
Leuk, ik ga zeker even kijken met mijn dochter. Dan gaan we in het najaar misschien ook meedoen. Eerst even wat meer oefenen nog...
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
disclaimer
IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken. |
|