Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.

Learn More · Sign-up Now
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

verontschuldigingen
lotta
Posted: 02-01-2011, 21:22:37

Moderator
*

Group: Moderator
Member No.: 524

hallo lieve mensen, misschien dat een deel van jullie,. of jullie allemaal , het niet nodig vinden
maar ik wil via deze weg toch even mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn afwezigheid.
Helaas is er de afgelopen tijd vrij veel aan de hand geweest hier thuis dat de hele wereld een hele tijd aan me voorbij is gegaan, eerder heb ik dit al eens aangegeven, daarna ook met een terugkomst berichtje, heb ook met alle intenties om het ook te doen aangegeven dat ik met wat dingen bezig was, maar helaas is alles erbij ingeschoten
dat kan natuurlijk gebeuren, maar ik had het wel even kunnen laten weten tussendoor vind ik zelf...

maar in ieder geval bij deze, mijn welgemeende excuus voor mijn complete aanwezigheid en ik hoop binnenkort weer actief deel te kunnen nemen aan het forum en mijn moderator taken

groetjes sonja
Genja
Posted: 02-01-2011, 21:26:01

Forumverslaafde
*

Group: Lid
Member No.: 111

Nou sonja je zal er vast een goeie reden voor hebben dat je er niet was dus geen verontschuldigingen nodig je prive leven is altijd nog veel en veel belangrijker als dit forum. dus probeer eerst je prive zaken weer op de rails te krijgen zover dit kan en dan het forum weer hoor.

Sterkte met wat er speelt!

Groetjes Kyra
Spinet
Posted: 02-01-2011, 21:29:55

Forumverslaafde
*

Group: Administrator
Member No.: 190

niet te druk maken en lekker voor jezelf kiezen!
komt vast allemaal goed en er is nu help lol

Koekie
Posted: 02-01-2011, 21:34:40

Forumverslaafde
*

Member No.: 142

Ik wens je een gelukkig en goed 2011 toe en dat je alles weer lekker op de rails krijgt zodat je weer de rust en de tijd hebt voor jezelf en het forum .

Het forum moet ook een plezierige aanvulling zijn en geen verplichting .

Blíkske
Posted: 02-01-2011, 22:43:15

Forumverslaafde
*

Member No.: 161

hoi Sonja, des te meer voor jou dan ook speciaal een heel goed nieuw jaar gewenst, en ik hoop dat er geen al te vervelende dingen meer voor je spelen nu, nu je dus weer lekker hier op t forum terug bent, dubbel fijn dan dus dat je er weer bent!

(hihi moest wel even grinniken om je verspreking; "mijn welgemeende excuus voor mijn complete aanwezigheid" -> jouw aanwezigheid wordt volgens mij altijd erg gewaardeerd hoor - maar niettemin volgens mij je afwezigheid trouwens ook niet verweten! nailbite2.gif )
Wieke
Posted: 02-01-2011, 22:50:51

Forumverslaafde
*

Member No.: 18

Lieve Sonja,

Als je hier weg kon blijven... zal dat een hele goede reden gehad hebben!!!

Dus voor jou... de allerbeste wensen voor 2011!

Groetjes, Wieke
Glima
Posted: 03-01-2011, 09:57:03

Renner
*

Member No.: 1.417

De beste wensen voor 2011. Dat je maar weer snel mag gaan genieten van het forum!
Leeuwnie
Posted: 03-01-2011, 12:20:11

Forumverslaafde
*

Member No.: 125

Take your time...! Succes!!
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1300 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.