Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Group: Administrator
Member No.: 190
Hallo allemaal,
Ben begonnen met opschonen van de advertenties en kom een hoop tegen waarvan ik niet weet of ze wel of niet nog actief zijn. Graag een verzoek aan jullie. Zouden jullie, jullie advertenties willen nalopen en als iets verkocht en/of voorzien is dit in de titel of subtitel van de advertentie erbij willen zetten? Scheelt ons een hoop na gezoek en gepm om helderheid te krijgen. En gaat het opruimen aanzienlijk sneller!
Tip: Klik op je naam dan kom je op je profiel, links boven staat: Find all topics by this member. Daar staat een overzicht van alles topic die door jou gestart zijn. Dit maakt het makkelijker om te zien wat er nog staat van jou aan advertentie topics.
Group: Lid
Member No.: 1.397
3 van de 4 adv. waren niet meer nodig omdat alles verkocht is. heb het in de titels gezet
op bokt kun je zelf je topics sluiten als iets verkocht is, wellicht scheelt dit jullie werk? of is het heel moeilijk zo'n script te schrijven? (geen verstand van)
Group: Administrator
Member No.: 190
QUOTE (draaakje @ 02-01-2011, 15:59:56)
op bokt kun je zelf je topics sluiten als iets verkocht is, wellicht scheelt dit jullie werk? of is het heel moeilijk zo'n script te schrijven? (geen verstand van)
Zat ik ook al aan te denken maar weet niet of dat kan met dit type forum Als het nu niet gaat wellicht in de toekomst Tot die tijd probeer ik lekker op te schonen