Ik dacht ik doe een topic over mijn cluppie , staat alles gezellig in verhaal vorm voor de mensen die het leuk vinden om op de hoogte te blijven van het wel en wee van het vrolijkste cluppie van Nederland .
Voor de mensen die geen flauw idee hebben wie wij zijn [ dat zijn er weinig

] stel ik iedereen nog eens aan jullie voor :
Het begon 27 jaar geleden met :
Koekie , zij is inmiddels al overleden en 23 jaar geworden.

Na Koekie kwam Guusje toen 5 jaar en inmiddels bijna 25 [ of 26 ] en Cushing heeft .

Toen kwam Náttdis met de bijnaam Prinsesje .
Náttdis heeft als veulen van 6 maanden met haar oog in het prikkeldraad gezeten en is tijdens het inrijden dermate getraumatiseerd dat ze eigenlijk niet te rijden is maar zij is de alfa merrie van het cluppie en is inmiddels 13 jaar .

Toen kwam Foutje erbij die officieel Fágaetur heet en die is 18 jaar na een moeilijk start bij de eerste eigenaar is Foutje op 6 jarige leeftijd bij mij gekomen .
Inmiddels het braafste paard van de wereld maar blijft zijn eigenaardig heden hebben .

3 jaar geleden kwam Basje onder de hekken door gekropen en had besloten dat hij graag in het cluppie kwam wonen .
Toen een mager scharminkel van 7 maanden en inmiddels een stevige shet van 3,5 .

Doordat het IJslandervirus behoorlijk besmettelijk is werd mijn zus besmet en kwam Alda in ons clupje .
Alda is een uit Duitsland geďmporteerde 11 jarige merrie die vroeger in de internationale jeugd wedstrijden heel leuk heeft gelopen

en als laatste sinds een week Julian [ waar jullie dood gegooid mee zijn ]

Een heel rijtje als ik het zo bekijk hahahahhaha het cluppie staat op een stal in Aalsmeer en de zomer op het bekende dijkje .
This post has been edited by Koekie on 06-12-2010, 10:18:35