Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

Create a free forum in seconds.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Noodoproep, 22 jarige merrie zoekt..., (begin al op Sylvia te lijken, haha)
Lila77
Posted: 28-11-2010, 18:26:06

Forumverslaafde
*

Group: Lid
Member No.: 576

Ach, heb ik me daar een vraag van een lieve man in mijn mailbox zitten, die mijn oproep naar vorige eigenaren van Litla zag staan..of ik hem en zijn 22 jarige merrie Alda zou kunnen helpen?
Maar natuurlijk, wie weet meld iemand zich hier wel en heeft genoeg liefde, aandacht en tijd voor deze merrie?

Hier de mail die hij mij stuurde:

Je kent me niet, maar ik zag op tölt.nl dat je een paard zou kunnen opvangen dat te koop stond en al wat ouder is. Ik ben zo vrij je vragen of je misschien iemand weet die een 22 jarige merrie ( Alda) een fijne plek kan geven met grasland en gezelschap van andere – liefst – ijslanders.
Ze is van mij, ik heb haar 6 jaar en ze heeft 2 nakomelingen die ook nog in mijn bezit zijn. Ze kan NIET gereden worden door een operatie die ze gehad heeft aan haar achterbeen, waar ze geen last van heeft, maar daarom is ze niet ingereden destijds, logisch. Ze is hier de leidster van de kudde, maar ze is heel rustig en staat in mijn minikudde van 7.
Helaas ben ik genoodzaakt een aantal paarden te verkopen, ik woon ook in Frankrijk, wat me echt aan het hart gaat. Voor Alda vraag ik niets, ik geef haar weg in ruil voor een goed tehuis, blijft natuurlijk over de reis(kosten).
Heb jij misschien een idee of ken je iemand?
*bedankt voor het lezen en hoop dat je me niet brutaal vindt je dit te vragen?

Uiteraard vind ik dit niet brutaal en we zijn er om elkaar en de paarden te helpen...dus wie oh wie heeft tijd, liefde en plaats?

user posted image

This post has been edited by Lila77 on 28-11-2010, 20:45:14
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2465 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.