Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums

Learn More · Sign-up Now
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

kabinet/rutte niet veel goeds voor de natuur
Sprógur
Posted: 25-11-2010, 09:22:54

Forumverslaafde
*

Group: Lid
Member No.: 318

Mededeling:
Mededeling uitgegeven door Natuurbericht op 25 november 2010

De plannen van het kabinet-Rutte voorzien niet veel goeds voor de natuur. Plannen die er waren voor de Ecologische Hoofdstructuur - gebieden aankopen om zo natuurgebieden met elkaar te verbinden - zijn abrupt beëindigd. Staatsbosbeheer moet gebieden verkopen, dit wordt door het kabinet als bezuiniging geboekt. Het budget voor beheer van natuurgebieden van Staatsbosbeheer wordt gehalveerd. Plannen voor natuur en recreatie rond de grote steden zijn afgeschaft. En dit zijn maar enkele voorbeelden. Planten, dieren en mensen krijgen niet de ruimte die nodig is. En dat terwijl natuur zo belangrijk is voor het welzijn van ons allemaal.

Teken daarom de actie van Natuurmonumenten: “aandacht voor slecht natuurbeleid” via http://www.natuurmonumenten.nl/actie

En roep ook anderen op om deze actie te steunen!
Repin
Posted: 25-11-2010, 10:16:15

Forumverslaafde
*

Member No.: 1.319

Getekend & gedeeld! thumbsup.gif
Hoewel ik er weinig hoop op heb dat er in den haag iets mee gedaan gaat worden.... nosmile.gif Maar goed, straks leven we wel lekker in een land waar de islamisering een halt toe is geroepen, dat veiliger is geworden en waar je 130 km/u mag rijden op de snelweg, dus wie heeft er dan eigenlijk nog natuur nodig roll.gif of cultuur shutup.gif
Myr
Posted: 25-11-2010, 10:19:00

Forumverslaafde
*

Member No.: 397

Ook getekend. Snap best dat 't geld een beetje op is, maar er is nu al zo'n groot deel klaar, dat 't idioot zou zijn 't laatste stukje te laten liggen.
Lila77
Posted: 25-11-2010, 10:49:26

Forumverslaafde
*

Member No.: 576

..hield mn hart al vast bij het stemmen en ja hoor, het begin van de ellende.
Ipv nou eens gaan korten op andere zaken ipv stukjes natuur dat we nog hebben.
Ik ga dus ook even tekenen.
Brigit
Posted: 25-11-2010, 14:50:50

Gæðingur
*

Member No.: 36

QUOTE (Lila77 @ 25-11-2010, 10:49:26)
Ipv nou eens gaan korten op andere zaken

Maak je geen zorgen, dat gebeurt ook... whip.gif
Koekie
Posted: 25-11-2010, 18:32:34

Forumverslaafde
*

Member No.: 142

Afgezien het feit dat ik de ballen verstand heb van politiek denk ik soms ook met de natuur winkie2.gif winkie2.gif winkie2.gif winkie2.gif is het allemaal wel nodig ??

Zo is jaren geleden het Schinkelbos aangelegd naast mijn stal omdat de Vietnam weide [ geloof ik ] omgetoverd was tot sport paradijs incl sauna in het Amsterdamse bos dus er moest en er zou een bos komen aan de andere kant van de Bosrandweg om dat stukkie watw eg was op te vangen .

Nou ja om een lang verhaal kort te houden dat bos heeft een godsvermogen gekost en er loopt geen hond in , die mogen er ook niet in frown.gif en ook geen paarden want er staan van die Hooglanders .

Het wandelpad is inmiddels helemaal dicht gegroeid en het enige wat gebruikt word is het doorgaande fietspad en verder niks eeuwig zonde hadden ze veel beter gewoon weiland kunnen laten .

Als ik 15 minuten buiten Amstelveen kom zit ik overal in de weilanden ??? Is dat dan geen natuur vraag ik mij dan af [ als Jantje beton figuur ]
Pjotr
Posted: 25-11-2010, 20:03:40

Draver
*

Member No.: 1.414

Misschien willen jullie ook meteen deze petitie even tekenen....? Behalve de natuur heeft ook de cultuur het onevenredig zwaar onder Rutte & co. En dat gaat mij (ook) aan m'n hart.

www.stopculturelekaalslag.nl

This post has been edited by Pjotr on 25-11-2010, 20:03:57
Repin
Posted: 26-11-2010, 09:21:33

Forumverslaafde
*

Member No.: 1.319

QUOTE (Pjotr @ 25-11-2010, 20:03:40)
www.stopculturelekaalslag.nl

Paar weken terug al getekend clown.gif
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0783 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.