Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

eurosport
Anne S
Posted: 29-09-2010, 22:49:01

Forumverslaafde
*

Group: Lid
Member No.: 553

morgen om 20:00 uur reining... goh waarom zou dat nu ineens op de NL tv worden uitgezonden? wink.gif

En verder heb ik erg genoten van de GP en de GPspecial. Gal met Totilas terechte winnaar, maar ik vond zelf voor het brons toch ook de Spanjaard Juan Trala enzovoorts een heel nette proef rijden. Mischien wat meer overgangfoutjes, maar veel minder onrustig staartgezwiep en spanningsmomenten dan Ravel liet zien. Maar ja, de proef van Steffen Peters was 'gelikter'.
Verder was de nummer 2 ook subliem, nog nooit eerder Mistral Hojris zo mooi zien lopen!

Hier word ik altijd een beetje jaloers van.... shame.gif
halakaeti
Posted: 30-09-2010, 07:08:56

Gęšingur
*

Member No.: 311

Weet je wat ik cool vond? Die Japanner van 69, die reed alsof ie max 27 ofzo is. Zo soepel en met zo'n mooie stille zit....
refagreni
Posted: 30-09-2010, 07:40:34

Forumverslaafde
*

Member No.: 67

Van mij had Laura ook wel mogen winnen. Echt super proef!
De proef van Totilas vond ik voor zijn doen een beetje moeizaam. Had haast het idee dat het kwartje een beetje op was, maar de passage en vooral de piaffe blijven. kwijl.gif

De spanjaard vond ik ook goed, maar had het idee dat ie na de proef nog ergens heen moest. Het zag er allemaal zo gehaast uit. biggrin.gif Die spaanse dame van een paar jaar terug had daar ook zo'n handje van.
Spinet
Posted: 30-09-2010, 08:09:36

Forumverslaafde
*

Group: Administrator
Member No.: 190

reining is ook te zien via westerntoday.nl
een van de dames van de country mill doet mee, fenna.

hier trouwens ook: http://www.westerntoday.nl/nieuws/item/781...and-op-weg-2010

This post has been edited by Spinet on 30-09-2010, 08:11:19
Repin
Posted: 30-09-2010, 09:10:26

Forumverslaafde
*

Member No.: 1.319

QUOTE (refagreni @ 30-09-2010, 08:40:34)
De proef van Totilas vond ik voor zijn doen een beetje moeizaam. Had haast het idee dat het kwartje een beetje op was, maar de passage en vooral de piaffe blijven.  kwijl.gif

Ik vond het juist wel mooi om te zien dat er af en toe wat spanning was biggrin.gif Dan blijkt Totilas ineens toch gewoon een paard te zijn in plaats van iets dat grenst aan een machientje nailbite2.gif biggrin.gif Soms gaan die proeven van hem zo perfect dat het niet echt meer is, als je begrijpt wat ik bedoel nailbite2.gif

Wel balen voor de Adelinde overigens nopompom.gif nopompom.gif nopompom.gif

Mijn krant (trouw) gaf vanochtend trouwens ook weer een knap staltje weg van 'klok horen luiden maar...' door te spreken over eventing-amazone Römer. Doet toch echt mee aan endurance. nopompom.gif Nou ja, ze heeft uberhaupt de krant gehaald, das natuurlijk al heel wat clown.gif

Edit: wel goede info over de endurance via deze LINK

This post has been edited by Repin on 30-09-2010, 09:14:49
Angelique
Posted: 30-09-2010, 20:12:43

Draver
*

Member No.: 1.679

Goeie tip!
Zit nu te kijken,gaaf hoor! cheer.gif
Anbo
Posted: 30-09-2010, 20:37:37

Forumverslaafde
*

Member No.: 30

Dit was echt gaaf!!! Moet weer denken aan jaren geleden dat ik ook zo door de arena ging!! Kan je zeggen, het is echt kicken!!!

En wat sneu voor die Amerikaan, dat op het hoogtepunt de beugel(riem) het begeeft!!! Dat is echt enorm balen!! Maar vindt het een compliment waard, hoe sportief hij hier mee omgaat!! thumbsup.gif
hakon96
Posted: 01-10-2010, 10:00:18

Forumverslaafde
*

Member No.: 60

Hier de proef van anky. Toch wel erg leuk om te zien hoor. Als ik niet een ijslander meisje was, zou ik wel een cow-girl meisje willen zijn biggrin.gif. Mooi paard heeft ze trouwens.

This post has been edited by hakon96 on 01-10-2010, 10:00:47
Anne S
Posted: 01-10-2010, 14:34:40

Forumverslaafde
*

Member No.: 553

QUOTE (refagreni @ 30-09-2010, 07:40:34)
De spanjaard vond ik ook goed, maar had het idee dat ie na de proef nog ergens heen moest. Het zag er allemaal zo gehaast uit. biggrin.gif Die spaanse dame van een paar jaar terug had daar ook zo'n handje van.

Ik vind dat 'gehaaste' eigenlijk heel erg bij het PRE ras horen. Ik ken er een paar, hier in Nederland, en die maken ook altijd een snel-snel-snel indruk. Niet gespannen, maar gewoon als bewegingsmechaniek.

ben blij dat de tip leuk gevonden wordt. smile.gif

En ja zeg, je zal op het moment maar net je riem scheuren. Ik zag het gebeuren en dat ie naar z'n zadelknop greep en dacht "wat is er aan de hand?" Maar omdat de commentatoren daar niets over zeiden, pas toen ie afgestapt was en het stuk leer in z'n hand had dacht ik bijna dat ik het niet gezien had. Toch gruwelijk knap dat je zo uit balans nog zulke spins kan laten zien. En inderdaad, de sportiviteit van die man is net zo groot als ie zelf is... wink.gif

Ik vind het heel leuk dat er nu veel op eurosport is over de WEG. Op de publieke omroepen is nog niet veel zinnigs langs gekomen. Hoe kan het toch dat voetbal: boerekoolstronkeradeel vs de allemagies boys belangrijker wordt gevonden dan een WK waar diverse Nederlanders op het hoogste niveau presteren?? confused.gif winkie2.gif
refagreni
Posted: 01-10-2010, 17:33:02

Forumverslaafde
*

Member No.: 67

Hier het filmpje van winnaar Tom MCCutcheon. Duurt nog ff voor Anky zo ver is. biggrin.gif

En een filmpje van de favoriet. Hier in de teamwedstrijd, toen het nog wel goed ging.

This post has been edited by refagreni on 01-10-2010, 17:52:00
InvisionFree - Free Forum Hosting
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community.
Learn More · Register Now

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0943 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.