Ik ben zo trots op mijn lieve Faffultje!
Wat was het gister nat, maar wat ging het goed!
Faf heeft gister een
superwedstrijd gereden tijdens de
DFW-endurance.
30 km door het Drents-Friese Wold crossen, heel erg mooi gebied, maar na vier dagen regen, waren de paden knap zwaar geworden. Voor zover er natuurlijk een ruiterpad was, want de helft van de route stond onder water, soms meterslange waterplassen die ook ook behoorlijk diep waren

Heel fijn rijden met een pownie die pertinent weigert door een waterplas heen te lopen

Tijdens de rit kwam het water ook nog eens in grote hoeveelheden van boven, dus we kwamen samen compleet doorweekt over de finish
Maar wat ging het Lekker!

We hebben uiteindelijk een gemiddelde gereden van
11,2 km en gezien de omstandigheden ben ik daar héél erg trots op. We hebben de 30 km in 2,5 uur gedaan. Bij de p/a en finish wel telkens even gewacht met aanbieden, maar daarna telkens in één keer goed met de hartslag. Geen wachttijd dus. Ook allemaal a-tjes bij de voor- en nakeuring. Ben Supertrots op Fafful!

Erger nog, het baart me een beetje zorgen, want hoe hard waren we dan wel niet gegaan als het route beter begaanbaar was geweest
Los daarvan baarde het enorme fanatisme van mijn mannetje me ook wat zorgen

Want die volbloed arabier die dacht ons wel even in te kunnen halen, die bedenkt zich de volgende keer wel twee keer

Nee hoor, inhalen, dat liet Fafful zich toch echt niet gebeuren.

Wie dacht die arabier wel niet dat hij was!

Na de p/a werd Meneer nog erger, de diesel was duidelijk opgewarmd, en ik had er af en toe geen houwen en keren aan

We hebben dus nog een hoop te leren, want echt efficient omgaan met energie is het niet natuurlijk

Maar we hebben wel heel duidelijk onze sport gevonden
Nog wat
Starttijd wordt op vetkaart genoteerd, vlak voor de start, terwijl Fafful op jacht gaat naar een pluk gras

Wachten op de startlijn, de seconden tikken weg!

Vertrek van het eerste groompunt, toen het nog droog was

Aankomst bij volgende groompunt:

Laatste stukje naar p/a ernaast gelopen om de hartslag omlaag te krijgen. Toen net een hoosbui gehad, dus compleet doorwekt

Fafful's hartslag opgenomen bij de p/a

Vertrek bij de p/a; regenbroek aangetrokken die niet meer nodig bleek

Finish foto

(met dank aan Hetty

)
This post has been edited by Repin on 02-09-2010, 19:56:51