Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

Free Forums with no limits on posts or members.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (3) [1] 2 3  ( Go to first unread post )

Faf @ DFW-endurance!, Leuke nieuwe foto op p.2! :-)
Repin
Posted: 30-08-2010, 15:44:15

Forumverslaafde
*

Group: Lid
Member No.: 1.319

hyper.gif Ik ben zo trots op mijn lieve Faffultje! loveys.gif

Wat was het gister nat, maar wat ging het goed! cheer.gif cheer.gif cheer.gif
Faf heeft gister een superwedstrijd gereden tijdens de DFW-endurance. cheer.gif cheer.gif cheer.gif

30 km door het Drents-Friese Wold crossen, heel erg mooi gebied, maar na vier dagen regen, waren de paden knap zwaar geworden. Voor zover er natuurlijk een ruiterpad was, want de helft van de route stond onder water, soms meterslange waterplassen die ook ook behoorlijk diep waren nailbite2.gif nailbite2.gif nailbite2.gif Heel fijn rijden met een pownie die pertinent weigert door een waterplas heen te lopen nopompom.gif rofl.gif Tijdens de rit kwam het water ook nog eens in grote hoeveelheden van boven, dus we kwamen samen compleet doorweekt over de finish biggrin.gif

Maar wat ging het Lekker! cheer.gif We hebben uiteindelijk een gemiddelde gereden van 11,2 km en gezien de omstandigheden ben ik daar héél erg trots op. We hebben de 30 km in 2,5 uur gedaan. Bij de p/a en finish wel telkens even gewacht met aanbieden, maar daarna telkens in één keer goed met de hartslag. Geen wachttijd dus. Ook allemaal a-tjes bij de voor- en nakeuring. Ben Supertrots op Fafful! puh2.gif Erger nog, het baart me een beetje zorgen, want hoe hard waren we dan wel niet gegaan als het route beter begaanbaar was geweest nailbite2.gif rofl.gif

Los daarvan baarde het enorme fanatisme van mijn mannetje me ook wat zorgen nailbite2.gif rofl.gif Want die volbloed arabier die dacht ons wel even in te kunnen halen, die bedenkt zich de volgende keer wel twee keer nailbite2.gif Nee hoor, inhalen, dat liet Fafful zich toch echt niet gebeuren. winkie2.gif Wie dacht die arabier wel niet dat hij was! winkie2.gif Na de p/a werd Meneer nog erger, de diesel was duidelijk opgewarmd, en ik had er af en toe geen houwen en keren aan nailbite2.gif We hebben dus nog een hoop te leren, want echt efficient omgaan met energie is het niet natuurlijk hypocrite.gif Maar we hebben wel heel duidelijk onze sport gevonden puh2.gif cheer.gif

Nog wat smiliecam3.gif

Starttijd wordt op vetkaart genoteerd, vlak voor de start, terwijl Fafful op jacht gaat naar een pluk gras yummie2.gif
user posted image

Wachten op de startlijn, de seconden tikken weg!
user posted image

Vertrek van het eerste groompunt, toen het nog droog was nailbite2.gif
user posted image

Aankomst bij volgende groompunt:
user posted image

Laatste stukje naar p/a ernaast gelopen om de hartslag omlaag te krijgen. Toen net een hoosbui gehad, dus compleet doorwekt nopompom.gif
user posted image

Fafful's hartslag opgenomen bij de p/a
user posted image

Vertrek bij de p/a; regenbroek aangetrokken die niet meer nodig bleek roll.gif
user posted image

Finish foto cheer.gif (met dank aan Hetty thumbsup.gif )
user posted image

bye.gif

This post has been edited by Repin on 02-09-2010, 19:56:51
Smieszka
Posted: 30-08-2010, 16:14:30

Forumverslaafde
*

Member No.: 1.360

Hartstikke goed, gefeliciteerd!
Fafnir
Posted: 30-08-2010, 16:15:31

Forumverslaafde
*

Member No.: 331

thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif TOPPER die Fafful!!!
DesireeZ
Posted: 30-08-2010, 16:22:27

Tölter
*

Member No.: 1.561

Wat goed! thumbsup.gif
Terecht dat je zo trots bent op je Fafful!
Leeuwnie
Posted: 30-08-2010, 18:08:00

Forumverslaafde
*

Member No.: 125

GOED ZO!!!!

En hier moest ik dan toch wel even om lachen, hoor nailbite2.gif
Vertrek bij de p/a; regenbroek aangetrokken die niet meer nodig bleek   roll.gif

This post has been edited by Leeuwnie on 30-08-2010, 18:08:35
Myr
Posted: 30-08-2010, 18:22:59

Forumverslaafde
*

Member No.: 397

Wat goed van Faf, maar ook van jou hoor! En 11.2 is inderdaad behoorlijk snel, de omstandigheden in aanmerking genomen, dat belooft wat. En economisch engergiegebruik..........da's hier ook een bekend probleem, niet dat we ooit iets endurance-achtigs doen, maar ik wil ook wel eens relaxed rijden en wat van de omgeving zien, dat lukt dus niet altijd.

Ik kijk uit naar toekomstige verslagen, wie weet ga je over een paar jaar ook naar de Alb.
Repin
Posted: 30-08-2010, 20:09:53

Forumverslaafde
*

QUOTE (Myr @ 30-08-2010, 19:22:59)
wie weet ga je over een paar jaar ook naar de Alb.

Dat soort meerdaagsen lijken me zo leuk! puh2.gif Voorlopig is mijn ambitie om klasse II startgerechtigd te worden, daarna zien we wel verder. En we oefenen alvast voor met vierdaagsen hier in Nederland biggrin.gif (Zorgvlied cheer.gif ) Daar gaat het weliswaar niet om snelheid maar je kan natuurlijk wel hard rijden hypocrite.gif En beter leren omgaan met ingehaald worden rofl.gif

Thanks voor alle leuke reacties yes.gif shame.gif
Lucienne
Posted: 30-08-2010, 20:27:47

Forumverslaafde
*

Member No.: 127

Wat knap van jullie, gefeliciteerd thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif Hij heeft het weer helemaal goed gemaakt (ik bedoel dat grappige ritje, vorige week wink.gif ) Je mag trots op hem zijn!
Jasminka
Posted: 30-08-2010, 20:29:06

Forumverslaafde
*

Member No.: 98

Wat goed! Gefeliciteerd! En je Fafful heeft in ieder geval the spirit! (Doet me denken aan de puberjongen die ik vandaag nietsvermoedend op de fiets in wilde halen - die begon ook ineens als een bezetene te racen en om te kijken. confused.gif ). En volgens mij heb jij the spirit ook. Gaaf hoor! thumbsup.gif Alleen al voor het consequente trainen dat eraan voorafging heb ik veel bewondering.
Ken je rainlegs, trouwens? Die zijn minder zweterig dan een regenbroek.

This post has been edited by Jasminka on 30-08-2010, 20:30:02
hyndla06
Posted: 30-08-2010, 20:31:31

Tölter
*

Member No.: 1.452

Knap gedaan van jullie allebei!!
jon-ur
Posted: 30-08-2010, 20:41:03

Forumverslaafde
*

Member No.: 33

Wat leuk en gefeliciteerd!! Tja je wist het niet maar diep in faf zijn hard is hij een hele stoere macho arabier en kan hij nog veel harder!!

This post has been edited by jon-ur on 30-08-2010, 20:41:50
Repin
Posted: 30-08-2010, 21:14:43

Forumverslaafde
*

Ken je rainlegs, trouwens? Die zijn minder zweterig dan een regenbroek

yes.gif Ken ik inderdaad, en ik heb ze ook, maar die dingen kunnen alleen maar tegen normale / lichte buien. clown.gif Niks voor een dag als gister biggrin.gif

diep in faf zijn hard is hij een hele stoere macho arabier en kan hij nog veel harder!!

Dat vrees ik inderdaad ook een beetje nailbite2.gif De veearts (Peeters) herkende hem trouwens min of meer; die heeft toendertijd ook de verkoopkeuring gedaan bij Gerrit Haas. Hij kwam zijn eigen handtekeningen tegen in het paspoort biggrin.gif
10eke
Posted: 30-08-2010, 23:35:42

Tölter
*

Member No.: 1.534

Wat knap van jullie beiden.
Ik heb ook ooit eens meegedaan met mooi weer, maar ik vind dit veel meer een prestatie.
En leuk dat de Arabier het nakijken had.

Mooie foto's, heel groot boven je bed hangen.
Drifandi
Posted: 31-08-2010, 08:15:38

Gćđingur
*

Member No.: 733

Super van jullie beiden!!!!!!!!!!!!!
Leuk dat je je ding zo gevonden hebt enuuuuuuuuu, ik zie je wel voorbij flitsen in Zorgvlied, liefst met een zonnetje erbij! biggrin.gif

gr Marjan
yvonnevz
Posted: 31-08-2010, 10:33:16

Tölter
*

Member No.: 242

Dat ziet er goed uit! Wat jammer dat het zo'n verregende dag was. Ook leuk dat er steeds meer enduranceruiters zijn die hun ervaringen met ons delen met mooie foto's.
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options Pages: (3) [1] 2 3 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1146 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.