Het forum is verhuisd! Klik hier om naar het nieuwe forum te gaan!

Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to IJslanders. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (3) [1] 2 3  ( Go to first unread post )

Treesies dag des oordeels, en dat op haar verjaardag!
Brosa
  Posted: 28-05-2009, 18:36:05

Forumverslaafde
*

Group: Lid
Member No.: 140

Vandaag dus voor de controle echo naar de kliniek en daar achteraan had ik een afspraak voor een second opinion bij de Lingehoeve gemaakt.

Eerst bij m'n eigen dierenarts, toen we aankwamen moesten we nog een tijd wachten omdat ze nog met een operatie bezig waren.....ik kreeg steeds meer de bibbers van dat wachten, bah.
Dan eindelijk draven op de volte op harde ondergrond, mmm niet echt goed volgens de dierenarts. Trees wilde niet in draf maar tölte.
Op naar de echo, geen verbetering sadley.gif G#$%@%&* ik had me er al wel op ingesteld maar als je het dan ook echt hoord moet je toch wel ff slikken. Dat wordt dus opereren.
Oh en ja heb je nog wat van Erik Bergman gehoord? Die had ik namelijk de echo's ook opgestuurd om naar te kijken. Helaas kon hij daar niets mee dus heb ik een afspraak voor hier gelijk achteraan gemaakt.
Mooi zei m'n dierenarts want ik had je sowieso naar hem doorverwezen voor de operatie. Geweldig dus dat ik die afspraak al had gemaakt.
Dus op naar de volgende kliniek.
Nou daar begon het circus, eerst het hele verhaal gedaan, alles over Trees zelf verteld en toen naar het klinisch onderzoek.
Stappen draven op de rechte lijn, op de volte op harde bodem, op de volte in het mulle zand met ook een galopje en de buigproef. Pffff ikke buiten adem en Trees oh zo blij van al dat rennen. En geen pasje kreupel!!!
Kijk dat is positief zei Erik, zelfs op de buigproef echt helemaal niks.
Dus op naar de echo. Eerst nog ff scheren, man ze heeft me nu toch een bloot been nailbite2.gif Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide echo zien maken en een hoop code geabracadabra rofl.gif ja zegt hij ik leg het je straks allemaal uit, wij zijn ff bezig met Spaans voor beginners winkie2.gif
Mmm een heeeeeeeel ieniemienie onregelmatigheidje dus toch ook foto's maken om een scheur in het bot uit te kunnen sluiten. Dus 5 foto's gemaakt en Trees op stal gezet en naar de bespreek kamer.
Nou zegt hij ik ben heel positief confused.gif Noortje en ik keken elkaar aan en wisten eigenlijk niets te zeggen.....
Op het white bord tekende hij het onderbeen met banden, pezen etc. voor de uitleg en begon met de echo en de foto's ernaast met de uitleg.
Tjee zeg wat geweldige dierenarts om dit zo duidelijk en overzichtelijk uit te leggen.
De foto's waren top, geen scheur in het bot en prachtige gezonde benen. Het onregelmatigheidje was totaal normaal, hebben alle paarden wel.... Pfffff
Echo ook goed alleen wat vocht in de sesamschede, een erfenis van de klap en blessure die door de rust, Reiki van Han, stenentherapie van Marjan en het afspuiten tot rust is gekomen!
Advies: rijden bonk.gif ik dacht dat ik gek werd, keek op mijn onnozelst naar de dierenarts en zei, dhuh mm tss bllll pardon? Ja rijden, stappen zoveel je wil en de eerste 2 weken 5 minuten draf of tölt dan 2 weken 10 minuten draf of tölt, dan 2 weken 15 minuten draf of tölt en dan bellen hoe het gaat en kijken of we een controle echo gaan maken.
Ik viel zowat flauw en kreeg bijna de slappe lach, voelde me die jongen uit de Axe reclame, zweette als een otter, wist niet wat me overkwam,

IK MAG ER WEER OP cheer.gif

Ben net bij Treesie geweest, ze was zoooooo moe en stond te soezen op stal. Heb haar lekker gelaten en ben naar huis gegaan.
En morgen gaan we lekker samen op pad, genieten van het mooie weer, van het bos, van elkaar!

Ik ben blij, HEEEEEEL BLIJ!!!!!!!

This post has been edited by Brosa on 28-05-2009, 18:40:04
martine
Posted: 28-05-2009, 18:43:56

Forumverslaafde
*

Member No.: 169

Nou , das nog eens een verhaal om blij van te worden. Kun je het al geloven? Het beste verjaardags kado dat Trees zich kan wensen (en jij ook !!! ) .Helemaal gaaf! cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif
Gletta
Posted: 28-05-2009, 19:17:28

Forumverslaafde
*

Member No.: 184

ooooOOOOOO, hihiih, ik weet hoe dat voelt: Gewèldig !!!!!!

GEFELICITÉÉÉÉÉÉRD !!!

Wat fijn voor je Marye !!!!

cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif
Esther08
Posted: 28-05-2009, 19:26:36

Forumverslaafde
*

Member No.: 392

Oh Mary.. wat was ik blij met je sms en mail!! Heb de hele dag aan jullie gedacht.
Neem lekker een borrel en die biggrin.gif gaat de komende tijd niet meer van je gezicht af!! cheer.gif
Ellen
Posted: 28-05-2009, 19:49:55

Forumverslaafde
*

Member No.: 350

thumbsup.gif TOP thumbsup.gif
Brosa
Posted: 28-05-2009, 20:19:58

Forumverslaafde
*

Nog even 2 foto's van mijn grote liefde!

Trees d'r stal met paddock waar ze voorlopig dus nog wel gaat verblijven.
user posted image

En d'r lekkere koppie.
user posted image
Manon
Posted: 28-05-2009, 20:23:50

Forumverslaafde
*

Member No.: 302

Wat ontzettend fijn voor je Marye!!!

Hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaa
Sybelle
Posted: 28-05-2009, 20:32:05

Forumverslaafde
*

Member No.: 126

QUOTE (Brosa @ 28-05-2009, 19:36:05)
Advies: rijden bonk.gif ik dacht dat ik gek werd, keek op mijn onnozelst naar de dierenarts en zei, dhuh mm tss bllll pardon?

rofl.gif Ik kan het me zo voorstellen. Wat een geweldig nieuws! Ben echt zo blij voor jullie. Ik kan nu wel zeggen dat ik er helaas een aantal met zo'n soort blessure mee heb gemaakt en die zijn niet allemaal goed gekomen. Dus ik zat me toch een potje voor je te duimen. Echt helemaal geweldig dit nieuws.
user posted image
Katur en Nilsje
Posted: 28-05-2009, 20:32:43

Forumverslaafde
*

Member No.: 372

O ik was zo blij met je smsje!
Ik hoopte het zo!
Ik voelde ( jaja die reiki) clown.gif eigenlijk niks geks meer maar ik dacht het kan vast niet!
Vorige keer was het in mijn idee ook al veel beter maar toen was het volgens de kliniek niet echt heel veel beter geworden!
Maar nu wel joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er op en kilometers maken Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Han ( en Bob ook hoor )!
miriam
Posted: 28-05-2009, 20:57:51

Forumverslaafde
*

Member No.: 189

Geweldig nieuws!

Maar hoe zit het met het oordeel van de eerste DA? Want ik lees het toch goed dat de eerste en tweede opinie niet met elkaar in overeenstemming zijn?
Brosa
Posted: 28-05-2009, 21:07:13

Forumverslaafde
*

Tja vond dat ook wel heel raar hoor maar Erik Bergman neemt nog contact met hun op om het er over te hebben. Bizar is het wel inderdaad.
Koekie
Posted: 28-05-2009, 21:07:57

Forumverslaafde
*

Member No.: 142

Toen ik begon te lezen dacht ik jesus dat is weer niet goed en zei dat ook tegen Leen : die meid heeft zoveel pech bonk.gif bonk.gif maar hoe verder ik ging hoe blijer ik voor je werd cheer.gif cheer.gif
Gefeliciteerd met deze geweldige uitslag dit is beter nieuws dan de Wk winnen thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif

Geniet er maar weer lekker van als je er op gaat .
Wieke
Posted: 28-05-2009, 21:08:50

Forumverslaafde
*

Member No.: 18

Wauw Marye,

Zucht... goed nieuws!!!!!!!!!!!! cheer.gif cheer.gif cheer.gif

Gefeliciteerd! Een dikke knuffel voor jullie allebei!

Groetjes, Wieke
Hannie
Posted: 28-05-2009, 21:15:02

Forumverslaafde
*

Member No.: 569

Gefeliciteerd allereerst, super goed nieuws, maar inderdaad wel 2 volledig tegenstrijdige berichten. Ben wel benieuwd wat er uit dat gesprek tussen de 1e en 2e DA gaat komen.
Maar goed, lekker er weer op en genieten van je Treesie.
Nog gefeliciteerd met haar verjaardag trouwens biggrin.gif
hrina
Posted: 28-05-2009, 21:23:56

Renner
*

Member No.: 609

Heee Marije wat fijn cheer.gif cheer.gif cheer.gif cheer.gif Aan de slag , maar niet met de slang en water, of het moet zijn NA het rijden. Heerlijk!
Liesbeth
InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Sign-up Now

Topic Options Pages: (3) [1] 2 3 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.6635 seconds | Archive
disclaimer

IJslanderforum.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteld worden voor op het forum geschreven dingen en dergelijken.