InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums

Learn More · Register Now
Welcome to Game Maker Sverige. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Registrera er på UGMS, det nya forumet!

Efter en lyckad sammangång med UGM har nu GMS stängts i princip helt för postning. Om ni vill fortsätta vara aktiv, kan ni gärna registrera er på UGMS , det nygjorda forumet.
Utifall UGMS skulle få problem kan du posta i detta ämne för support och svar.

GMS Upload temporärt nere
Pyntix
  Posted: Jun 20 2006, 11:15 PM

T3h Admin

Group: Administratör
Member No.: 1

Som vissa har märkt så funkar inte GMS Upload, inget går varken att ladda upp eller ner. Jag och Peyj ska titta runt efter nya lösningar, men eftersom Mauritz är i Frankrike i ungefär två och en halv veckor till och det var han som hade hand om det, blir det inte väldigt lätt. Förhoppningsvis får vi i alla fall upp en temporär uppladdningsfunktion inom de närmaste dagarna.
Pianisten
Posted: Jun 21 2006, 04:49 PM

Warn: (100%) [img][/img]

Group: Medlem
Member No.: 6

En fråga:
Kommer alla filer vara kvar? eller försvinner dom helt?
Pyntix
Posted: Jun 21 2006, 04:53 PM

T3h Admin

Jag hoppas verkligen att de är det, men eftersom det är Mauritz som har haft hand om detta ensam så kan jag inte säga något säkert.
Mauritz
Posted: Jun 23 2006, 07:54 AM

Über-snäll Adminzor!

Member No.: 7

Jag ber hemsk mycket om ursäkt för detta, men inte ens jag kan komma åt sidan, och därmed inte fixa det. Jag har dock en gammal version av GMS Upload på hårddisken som jag efter lite konfigurering möjligtvis kan ladda upp någon annanstans. Detta betyder att alla filer kommer försvinna. Ni får nog vänta i minst en vecka innan jag kan fixa det, eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator och internet förrän då.
Jag ber om ursäkt för alla problem, och hoppas att servern fungerar tills jag kommer tillbaka.
Pyntix
Posted: Jun 30 2006, 11:27 AM

T3h Admin

Eftersom ingen riktigt vet när GMS Upload kommer upp igen (jag har inte kunnat få tag på Mauritz på ett ganska långt tag) så föreslår jag att ni som har något sånär aktiva ämnen (eller som åtminstone är på första sidan) laddar upp filerna igen. Bara för att vår egen uppladdningsfunktion är nere kan vi inte låta alla döda länkar vara kvar hur som helst.

Tack på förhand,
Pyntix
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
Learn More · Register Now

Topic Options

Skin by ~*Star*~ of IFLand IFS .

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2308 seconds | Archive