|
| Welcome to Game Maker Suomi. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Grafiikkaa
| Bastard |
|
Hyvä Kirjoittaja

Group: Moderaattori
Member No.: 16

|
| QUOTE (Tomi @ Nov 7 2005, 10:56 PM) | Heips!
Multa voitte kysellä jos tarvitte kovan luokan grafiikkaa peleihinne. Ei mitää clipartia, vaan kunon taustoja, designia, bannereita, loadereita ym.
Tomi (mut tunnetaan GMC:llä nimellä GERO MASTER) |
Juu, olisiko muutamia esimerkkejä taidoistasi? Postaajat tuskin haluavat ostaa sikaa säkissä tai saada väärää rahaa.  Ei mitään persoonaallista mutta, ennen kun lähtee tarjoamaan taitojaan muille kannattaa myöskin näyttää mitä osaa. Eikö vain?
|
|
|
| Tomi |
|
Jäsen

Group: Jäsenet
Member No.: 24

|
Jeps, no joitakin esimerkkejä löytyy mun sivuilta http://geromedia.x10hosting.comOikeastaa koko sivusto toimii esimerkkinä.
|
|
|
| LauriP |
|
Postaaja

Group: *Admin*
Member No.: 1

|
Hmm.. Voisit tehdä minulle uusia tyylejä Quadiin, elikkäs : - Tarvitsen jotain uutta, ei enää palikoita kuten ennen (jätän silti ne palikat siihen peliin) - Jotain hienoa, saat keksiä itse, lisää en itse osaa neuvoa.. Link92 PS : [offtopic} Huomaa uudet hymiöt  [offtopic]
|
|
|
| Tomi |
|
Jäsen

Group: Jäsenet
Member No.: 24

|
voisin vissiin suunnitella sulle uudetpalikat. Ajattelin lasisien neliöiden näyttävän hyvältä. Eli, jos tekisin sulle lasisia paloja, ja laittaisit niille jonkun 0-1 transparencyn Game Makerista Kerrot vaan minkä kokosia paloja haet, pitäkö olla aivan neliöitä ja jotain väri toiveita ettei mene aivan säveltämiseksi. GM koodi Esim. alpha = 0.5 kuva... alpha = 1 Muista aina laittaa alpha käytön jälkeen normaaliksi ettei tule ongelmia
|
|
|
| LauriP |
|
Postaaja

|
| QUOTE (Tomi @ Nov 9 2005, 01:45 AM) | voisin vissiin suunnitella sulle uudetpalikat. Ajattelin lasisien neliöiden näyttävän hyvältä. Eli, jos tekisin sulle lasisia paloja, ja laittaisit niille jonkun 0-1 transparencyn Game Makerista
Kerrot vaan minkä kokosia paloja haet, pitäkö olla aivan neliöitä ja jotain väri toiveita ettei mene aivan säveltämiseksi.
GM koodi Esim.
alpha = 0.5 kuva... alpha = 1
Muista aina laittaa alpha käytön jälkeen normaaliksi ettei tule ongelmia |
No koon pitää olla tuo 20x20 pixeliä, voi olla neliöitä tai sitten palloja (voit valita  ) Väri vois olla vaikka, oranssi ( niin kuin nuo vanhat ) tai sitten minä voin muuttaa sen myöhemmin Link92
|
|
|
| LauriP |
|
Postaaja

|
Tuo on ihan hieno, voisin tuotakin käyttää, voisitko kokeilla jotain muutakin muotoa kuin neliötä ? Link92
|
|
|
| Jontte |
|
Unregistered

|
Onko tää foorumi vai chatti - Kröhöm, turhia posteja.. Tämä on foorumi - Link92
|
|
|
| Bastard |
|
Hyvä Kirjoittaja

Group: Moderaattori
Member No.: 16

|
Yus, paljon parempi.  Todella taidokasta jälkeä tosiaan. Etpä ainaskaan ole yksi niistä "Mää on tän alan kingi vaikken osaakkaan mittään!" tyypeistä jota Gamemaker sivustolla pyörii. Itse asiassa tämän tyyppinen keskustelu on minun mielestäni sallittua, kunhan vain väliin tulee myös vähäsen sitä grafiikan puoleista jotenka kaikki on toistaiseksi, Ok.
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
| |