Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Game Maker Suomi. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (7) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post )

Jatketaanko Gm Suomea?, Pallo on teillä...
Tomppa
Posted: Aug 8 2006, 06:51 AM

Jäsen
Group Icon

Group: *Admin*
Member No.: 48

Eli tuon IPB foorumin hakkeroinnin jälkeen, moni heitti pillit pussiin, ikävä kyllä myös Azu ja LauriP. Kysymys siis kuuluu: Jatketaanko GM Suomea enää?
En tehnyt tästä äänestystä, koska puolet äänestäjistä eivät yleensä vastaa topicciin.
Eli mielipiteenne?

Omani: Jatketaan

P.S. Jos Bastard ja Sampe(joka on kohtalaisen todennäköistä) vielä häippäsee, katon miten tämä lähtee, ja nimitän jonkun teistä adminiksi.
Fire Dragon
Posted: Aug 8 2006, 07:14 AM

Vanhempi Jäsen

Group: Jäsenet
Member No.: 31

Minä ainakin haluan jatkaa. Ehdottomasti! Harmittaa,jos Azu ja LauriP todellakin lähtivät lopullisesti. sad.gif
LauriP
Posted: Aug 8 2006, 07:20 AM

Postaaja
Group Icon

Member No.: 1

Jatkakaa vaan mun puolesta.

Tää on teille hyvä tilaisuus opetella perustamaan kunnon foorumi ja aloittaa kaikki alusta. Vaikka minä ja Azu nyt vähän lähdettiin, se ei taida haitata mitään. =P Älkää meistä huolehtiko, kyllä me ollaan mesessä jne jne. +minä ainakin käyn täällä (jos tää pysyy pystyssä) aina joskus, mutta en lupaa tulla joka päivä. Voin jopa jäädä kuukausiksi pois ja sitten vasta käydä täällä.

Heh, hauska nähdä miten GMS:n käy. Jatkakaa heart_001.gif
Fire Dragon
Posted: Aug 8 2006, 07:22 AM

Vanhempi Jäsen

Hehe. Kiitos tuesta LauriP. laugh.gif Itselläni on kaksi foorumia, jotka ovat aivan hiljaisia.
Katotaan saadaanko tämä nyt pystyyn. Minä ainakin lupaan tehdä mitä vain kykenen, tosin memberinä se on aika hankalaa. laugh.gif
Uudesta foorumista sen verran, että vbulletin olisi todella hyvä foorumi, se on parempi kuin ipb, kaikki custom hymiöt, piilotettavat foorumit jne. Ikävä kyllä se maksaa. Ei taida löytyä maksajaa. sad.gif
http://www.vbulletin.com/order/index.php?step=1

139 eurolla sen saa pysyvästi. owl.gif
Tomppa
Posted: Aug 8 2006, 07:26 AM

Jäsen
Group Icon

Member No.: 48

QUOTE (Fire Dragon @ Aug 8 2006, 07:22 AM)
Hehe. Kiitos tuesta LauriP. laugh.gif Itselläni on kaksi foorumia, jotka ovat aivan hiljaisia.
Katotaan saadaanko tämä nyt pystyyn. Minä ainakin lupaan tehdä mitä vain kykenen, tosin memberinä se on aika hankalaa. laugh.gif

Voi olla, mutta autoit jo, jos jokainen sanoisi memberinä aika hankalaa, ei tästä mitään tulisi, autoit paljon jo sillä, että jäät tänne.
Me foorumilaiset ollaan "kokonaisuus" ei adminit memberejä pyöritä, vaan yrittää saada foorumista paremman ja mukavamman, ja te autatte siinä nytkin sanomalla että foorumia jatketaan =).
Fire Dragon
Posted: Aug 8 2006, 07:27 AM

Vanhempi Jäsen

Hehe. Kiitti. wink.gif
Pontto
Posted: Aug 8 2006, 07:36 AM

Aloittelija

Member No.: 55

Mielipiteeni: jatketaan jatketaan jatketaan.... laugh.gif
atze
  Posted: Aug 8 2006, 07:44 AM

Jäsen

Member No.: 30

Itseäni harmittaa, koska vanha foorumi oli parempi, ja nyt azu ja lauriP lähti..

Mutta mielipiteeni: ehdottomasti, jatketaan.
muffinssi
Posted: Aug 8 2006, 07:45 AM

Aloittelija

Member No.: 56

Jatketaan ihmeessä... wink.gif
LauriP
Posted: Aug 8 2006, 07:49 AM

Postaaja
Group Icon

Member No.: 1

QUOTE (atze @ Aug 8 2006, 07:44 AM)
Itseäni harmittaa, koska vanha foorumi oli parempi, ja nyt azu ja lauriP lähti..

Mutta mielipiteeni: ehdottomasti, jatketaan.

Niin se olikin.. Muttah, minä en lopullisesti lähtenyt ikinä. sleep.gif
Azu se häippäs kun tuli viiruksia, luovutti SMF foorumin mulle.

Jatkakaa vaan =P En ole varma jatkanko minä teidän auttamista muttah, kattoo nyt. Jos vaikka muuttasin mieleni tästä. Ei sitä ikinä tiedä xD
Fire Dragon
Posted: Aug 8 2006, 08:25 AM

Vanhempi Jäsen

Mutta meillä on ongelma. Ei ole enää domainia.
Pitäisikö hankkia uusi? Voin hankkia näin aluksi co.nr päätteisen domainin.
Myöhemmin sen voi sitten vaihtaa oikeaan.
Lisäksi voisimme järjestää keräyksen, jonka rahoilla voisimme ostaa paremman foorumin kuten tuon vbulletin. Meinaan että parempi foorumi houkuttelee enemmän käyttäjiä, ja ei millään pahalla, mutta tämän nykyisen ulkoasu on aika äklö. rolleyes.gif
EDIT:Näemmän ulkoasua muutettiin juri kun olin kirjoittamassa. No tässä on se huonopuoli, että kun avaan etu sivun, se on ensin kapea mutta "levähtää" sitten ruudun levyiseksi. ENkä varmaankaan ole ainoa. Aika inha "efekti".
Gift of Death
Posted: Aug 8 2006, 09:24 AM

Vanhempi Jäsen
Group Icon

Member No.: 34

Minä olen sillä kannalla että tätä tulisi jatkaa ainakin niin pitkään, että nähdään kuinka tämä "kehitys" taas lähtee. Itsekkin ainakin viikon koitan pysyä täällä, ja katson sitten lähdenkö lätkimään vai mitä teen.
Rotta
Posted: Aug 8 2006, 09:27 AM

Aloittelija

Member No.: 58

Mie ainaskin jatkan jos tää pystyssä pysyy
Mut mulle on ihan vitun sama kuka lähtee ja kuka ei laugh.gif
solttu
Posted: Aug 8 2006, 09:27 AM

Jäsen

Member No.: 44

Jatketaan, koska muuten suomalaisille pelintekiöille ei olisi yhteistä paikkaa jutella!
Legoman
  Posted: Aug 8 2006, 09:36 AM

Aloittelija

Member No.: 54

Tät foorumia ei sitten ainakaan käytetä, kun tää hiastelee liiankit, ja mullakin on foorumi sivuillani, ja mulla on tunnus arkku.nettiin, niin voi sinne tehä toisen ja paremman game maker suomi foorumin, kun tää mikä lie foorumia on hakkeroutu niin monesti että hävettä...
Ja en ole ikinä tykännyt tästä IPD Mikä foorumi onkaat, ikinä, eli mitä teeme? [Ja hymötkään ei toimi]
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (7) [1] 2 3 ... Last » Quick Reply

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1479 seconds | Archive
Blorange Vitrox created by Da Vinci of the InvisionFree Skin Zone.