Welcome to Game Maker Suomi. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Group: *Admin*
Member No.: 48
Eli tuon IPB foorumin hakkeroinnin jälkeen, moni heitti pillit pussiin, ikävä kyllä myös Azu ja LauriP. Kysymys siis kuuluu: Jatketaanko GM Suomea enää? En tehnyt tästä äänestystä, koska puolet äänestäjistä eivät yleensä vastaa topicciin. Eli mielipiteenne?
Omani: Jatketaan
P.S. Jos Bastard ja Sampe(joka on kohtalaisen todennäköistä) vielä häippäsee, katon miten tämä lähtee, ja nimitän jonkun teistä adminiksi.
Member No.: 1
Jatkakaa vaan mun puolesta.
Tää on teille hyvä tilaisuus opetella perustamaan kunnon foorumi ja aloittaa kaikki alusta. Vaikka minä ja Azu nyt vähän lähdettiin, se ei taida haitata mitään. =P Älkää meistä huolehtiko, kyllä me ollaan mesessä jne jne. +minä ainakin käyn täällä (jos tää pysyy pystyssä) aina joskus, mutta en lupaa tulla joka päivä. Voin jopa jäädä kuukausiksi pois ja sitten vasta käydä täällä.
Group: Jäsenet
Member No.: 31
Hehe. Kiitos tuesta LauriP. Itselläni on kaksi foorumia, jotka ovat aivan hiljaisia. Katotaan saadaanko tämä nyt pystyyn. Minä ainakin lupaan tehdä mitä vain kykenen, tosin memberinä se on aika hankalaa. Uudesta foorumista sen verran, että vbulletin olisi todella hyvä foorumi, se on parempi kuin ipb, kaikki custom hymiöt, piilotettavat foorumit jne. Ikävä kyllä se maksaa. Ei taida löytyä maksajaa. http://www.vbulletin.com/order/index.php?step=1
Member No.: 48
QUOTE (Fire Dragon @ Aug 8 2006, 07:22 AM)
Hehe. Kiitos tuesta LauriP. Itselläni on kaksi foorumia, jotka ovat aivan hiljaisia. Katotaan saadaanko tämä nyt pystyyn. Minä ainakin lupaan tehdä mitä vain kykenen, tosin memberinä se on aika hankalaa.
Voi olla, mutta autoit jo, jos jokainen sanoisi memberinä aika hankalaa, ei tästä mitään tulisi, autoit paljon jo sillä, että jäät tänne. Me foorumilaiset ollaan "kokonaisuus" ei adminit memberejä pyöritä, vaan yrittää saada foorumista paremman ja mukavamman, ja te autatte siinä nytkin sanomalla että foorumia jatketaan =).
Member No.: 31
Mutta meillä on ongelma. Ei ole enää domainia. Pitäisikö hankkia uusi? Voin hankkia näin aluksi co.nr päätteisen domainin. Myöhemmin sen voi sitten vaihtaa oikeaan. Lisäksi voisimme järjestää keräyksen, jonka rahoilla voisimme ostaa paremman foorumin kuten tuon vbulletin. Meinaan että parempi foorumi houkuttelee enemmän käyttäjiä, ja ei millään pahalla, mutta tämän nykyisen ulkoasu on aika äklö. EDIT:Näemmän ulkoasua muutettiin juri kun olin kirjoittamassa. No tässä on se huonopuoli, että kun avaan etu sivun, se on ensin kapea mutta "levähtää" sitten ruudun levyiseksi. ENkä varmaankaan ole ainoa. Aika inha "efekti".
Member No.: 34
Minä olen sillä kannalla että tätä tulisi jatkaa ainakin niin pitkään, että nähdään kuinka tämä "kehitys" taas lähtee. Itsekkin ainakin viikon koitan pysyä täällä, ja katson sitten lähdenkö lätkimään vai mitä teen.
Member No.: 54
Tät foorumia ei sitten ainakaan käytetä, kun tää hiastelee liiankit, ja mullakin on foorumi sivuillani, ja mulla on tunnus arkku.nettiin, niin voi sinne tehä toisen ja paremman game maker suomi foorumin, kun tää mikä lie foorumia on hakkeroutu niin monesti että hävettä... Ja en ole ikinä tykännyt tästä IPD Mikä foorumi onkaat, ikinä, eli mitä teeme? [Ja hymötkään ei toimi]