Welcome to Game Maker Suomi. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Group: *Admin*
Member No.: 34
Ja hintakin vain 200€ ja risat. Saisin tuon jo ensi syksynnä jos haluaisin, mutta minulla on välillä hankaluuksia kun olen ostamassa jotain. =D. Kyllähän tuon hankkisi jos rahaa olisi hiukka enemmän. Ja minusta tuntuu että ei paljon lainaa liikene vanhemmilta.
Group: Moderaattori
Member No.: 16
Sori kuolleen postin pumppaaminen mutta...
Arvaattekos te mitä? Minäpä menin tilaamaan tuon hauskan vekottimen ja tilauksen pitäisi ilmestyä muutaman päivän... Viikon... Taikka kuukauden kuluttua.
Noh, en kuitenkaan malta odottaa, että pääsen hyväilemään omaa linux konsolia vaikka se onkin ruottalaisten tekemä.
Group: Moderaattori
Member No.: 16
QUOTE (Jontte @ Feb 9 2006, 04:22 PM)
Ei kai? Mä muistasin et GamePark on japanilainen tai jotain sen tyylistä.
No en nyt mene vannomaan missä se GP2x ollaan kehitelty mutta linux on ainaskin ruottalaisen tekeleitä, siitä päättelin, että sverjet olisivat sitten tuon PSP mallisen käsi koneensakin kyhännyt.
Group: Jäsenet
Member No.: 70
Tämä vaikuttaa kuolleelta aiheelta mutta haluaisin korjata sen että Linux ois ruottalaisten tekemä. Kyllähän se Linus Torvalds kuulostaa ruotsalaiselta nimeltä mutta yhtä suomalainen se on ku Tove Jansson(vaikkakin ei oo kuollut) eli siis Linuxin ensimmäinen versio/pohja on suomalainen keksintö.(Kiitokset Wikipedialle yksityiskohdista) Ja aiheesta, en ole koskaan kuullutkaan moisesta vempeleestä, mutta käytännölliseltä näyttää.