| · Het forumbeleid/over dit forum · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Vera |
Posted: Jul 31 2006, 10:07 AM
|
|
Unregistered |
Lieve Anja,
Ik zat zojuist de ledenlijst door te lezen wie er allemaal opstaan,maar ik zie er een aantal die niet of nauwelijks schrijven,reageren en soms ook van een hele tijd geleden,dus mijn vraag luidt;doe jij hier iets mee,mail je mensen hierover of zoiets want ik neem aan dat er nog wel mensen op de wachtlijst staan,of niet?? Ik wil zeker niet rot,lastig doen naar de mensen die weinig of niets van zich laten horen,maar het viel mij gewoon op,vandaar mijn vraag!!! Liefs,Vera |
|
|
| Yojo |
Posted: Jul 31 2006, 11:42 AM
|
|
Stamoudste :) Group: Members Posts: 1.172 Member No.: 49 Joined: 18-April 06 |
Haai Vera,
ik geloof dat Anja pas zei dat ze die mensen nog een berichtje gaat sturen, en dan daarna ze nog een paar weken geeft om weer 'actief' te worden, of dat nou meelezen of ook schrijven is is niet belangrijk... maar goed, volgens mij is Anja hier mee bezig ik dacht er idd pas ook aan, misschien zijn er hier mensen die hier nóóit meer komen, terwijl er wel mensen zijn die dringend dit forum nodig hebben.. maar goed, daar zal vast voor gezorgd worden liefs, x Yojo -------------------- een beetje filosofie leidt tot Atheïsme, diepte in de filosofie leidt tot Geloof!
achter de wolken schijnt Gods liefde, het is de kunst om door de wolken heen te gaan, en het gebied erachter te bereiken...! |
| Vera |
Posted: Jul 31 2006, 01:11 PM
|
|
Unregistered |
Hey Yojo,
Dank je voor je antwoord,heb ik dan over het bericht van Anja heen gelezen.... En je hebt wel gelijk dat Anja het wel in de gaten houdt enz. Liefs,Vera |
|
|
| Yojo |
Posted: Jul 31 2006, 01:15 PM
|
|
Stamoudste :) Group: Members Posts: 1.172 Member No.: 49 Joined: 18-April 06 |
ik weet niet meer waar ze dat neergezet had, ik zal het even voor je opzoeken!
Fijne dag verder! liefs, x Yojo -------------------- een beetje filosofie leidt tot Atheïsme, diepte in de filosofie leidt tot Geloof!
achter de wolken schijnt Gods liefde, het is de kunst om door de wolken heen te gaan, en het gebied erachter te bereiken...! |
| Vera |
Posted: Jul 31 2006, 03:19 PM
|
|
Unregistered |
Dank je,Yojo!!!
En ik wens jou ook een goede dag toe!!!!!!!!!!!!! Liefs,Vera |
|
|
| focussen |
Posted: Aug 1 2006, 01:03 AM
|
![]() Forum Beheerder Group: Admin Posts: 2.783 Member No.: 1 Joined: 17-December 05 |
Lieve dames,
Ik was er nog niet aan toegekomen (heb zelf ook veel aan mijn gekke koppie) maar ik ben voornemens om de meiden die al lange tijd niet meer hebben geschreven een bericht te sturen met de vraag of zij nog lid willen zijn/blijven, ik ben het er helemaal mee eens, Vera! De meiden die dan niet reageren (krijgen ze 2 weken voor) zal ik van het forum verwijderen, zodat er weer nieuwe meiden bij kunnen. Een wachtlijst hou ik niet meer bij, dat is niet te doen, gezien de enorme belangstelling voor ons fijne forum (en terecht!). Meiden die mij mailen of ze er toch bij kunnen krijgen van mij antwoord dat ze het forum even in de gaten moeten houden, zodra er weer plek is kan er weer aangemeld worden, maar een wachtlijst gaat echt niet meer, dan zijn we vijf jaar verder of zo voor degene die onderaan staat erbij kan Liefs, Anja -------------------- Be yourself no matter what they say...
|
| Vera |
Posted: Aug 1 2006, 07:09 AM
|
|
Unregistered |
Lieve Anja,
Ik heb zeker begrip voor jou dat jezelf veel aan je hoofd hebt,er speelt ook veel en dan is het wel begrijpelijk dat je niet alles kunt bijhouden,maar ik vind wel dat je het echt nog steeds heel erg goed doet hoor!!! En dank je voor je antwoord!!! Liefs,Vera |
|
|
| focussen |
Posted: Aug 1 2006, 11:39 PM
|
![]() Forum Beheerder Group: Admin Posts: 2.783 Member No.: 1 Joined: 17-December 05 |
Tnx voor je begrip lieverd, ik doe m'n best, maar heb laatste tijd het gevoel dat ik het wat laat aansloffen, mja... ik doe wat ik kan en dat is goed genoeg (ahum... ik probeer het zo te voelen, maar is lastig!).
Liefs en knuffel, Anja -------------------- Be yourself no matter what they say...
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |