¿Te gustan los comics? ¡A nosotros tambien! :D ¿Te gustan los comics? ¡A nosotros tambien! :D

Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Comunidad Comic Peru. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Shortcomings, Adrian Tomine
boogieman
Posted: Jan 22 2009, 11:03 AM

Quentin Quire

Group: Miembros
Member No.: 11

El otro día me encontre con la grata sorpresa que estaba a la venta en Crisol una versión en español de este comic. Esta me parece contiene una de las ultimas historias de la serie de Optic Nerve. Si en algún momento quieren leer algo diferente a temas de ciencia ficción y fantasía (recurrentes que estigmatizan a los comics como productos infantiles por gente ajena a ellos) , Tomine es un buen principio, historias "simples" sin mayores complicaciones que las que pueda dar la vida de unos jovenes adultos con muchos problemas de identidad por resolver. El dibujo se lleva muy bien con la historia.

boo
DeStHiNo
Posted: Jan 27 2009, 08:57 PM

Cadete de la Iniciativa

Group: Administrador
Member No.: 5

Acabo de leer una reseña de Shortcomings y de verdad me parece super interesante que este tipo de titulos lleguen a las librerias locales.

Tampoco sabia que esta historia pertenecia a Optic Nerve, en estos dias me doy una vuelta por crisol para ver a cuanto lo estan vendiendo
« Next Oldest | Otras editoriales | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Learn More · Register for Free

Topic Options

Afiliados

The Last Autobot Blog Comunidad Comic Perú kofstadium.tk TransformersPeru La Leyenda De Star Wars

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1763 seconds | Archive