This skin was created by .AF of the IF Skin Zone

Tomb Raider boeken
tessa
Posted: Aug 3 2007, 08:52 PM

Lara Stalker

Group: Members
Member No.: 29

In het Engels zijn er al drie Tomb Raider boeken verschenen, ik ga (als ik weer een beetje gespaard heb) binnenkort bij een boekhandel gewoon de Engelse versie bestellen, en dan maar hopen dat die er is, lijkt me ook wel eens leuk, een Engels boek, op school sta ik nogal goed voor Engels, dus dat zal wel lukken tongue.gif.

--------------------
You see that Kold!? That was all me!
Laura Croft
Posted: Aug 4 2007, 01:29 PM

Lara Addict

Group: CTR Admin
Member No.: 2

Zullen ze die gewoon hier bij de boekhandel hebben? Ik heb ze tot nu toe alleen op amazon.co.uk gezien, en daar moet je met een creditcard betalen en die hebben we niet.

Zou je het hier willen posten waar je hem gevonden hebt als je hem vindt? smile.gif

--------------------
[THE LEGEND IS BACK!]
tessa
Posted: Aug 4 2007, 03:25 PM

Lara Stalker

Tuurlijk zal ik het dan even posten, en meteen even vertellen of ie écht leuk is natuurlijk tongue.gif Maar ik ga vragen of zij hem (dus bij de boekhandel) kunnen bestellen, speciaal voor mij tongue.gif Nya, als het niet kan, dan kan het niet sad.gif Maar als ik hem ooit een keer ergens te koop zie zou ik niet twijfelen, denk ik dan rolleyes.gif .

--------------------
tessa
Posted: Oct 16 2007, 08:51 AM

Lara Stalker

Yippie, gevonden: www.bol.com, bij de Engelse boeken volgens mij, maar nu had een vriendin van mij ze bij haar woonplaats in de bieb gezien, dus daar ga ik eerst eens even de achterkant lezen tongue.gif .

--------------------
Laura Croft
Posted: Nov 30 2007, 11:50 AM

Lara Addict

Group: CTR Admin
Member No.: 2

Op bol.com had ik ze ook gezien ja, maar hier bij de bieb kunnen ze hem ook niet bestellen. Weet jij al wat meer inmiddels warr ze te krijgen zijn?

--------------------
[THE LEGEND IS BACK!]
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3348 seconds | Archive