SKRIV INDLÆG NYT INDLÆG NY AFSTEMNING

Har du mødt dit idol?
Deppfan
Posted: Sep 29 2009, 09:13 PM

Grøn debattør

Group: Medlemmer
Member No.: 613

Hej Alle!
Mit idol er Johnny depp, og ja jeg har faktik mødt ham.
men jeg ville faktisk hører om i har mødt jeres idol?
Hvem det er, og hvor i mødte ham/hende, og hvad skete
der?

Du kan læse lige her om den dag jeg mødte Johnny Depp wink.gif

Glæder mig til og se svar :b

--------------------
Johnny depp - Your'e smile can kill<3
LouiseF
Posted: Oct 13 2009, 07:00 PM

Fastgroet

Member No.: 37

Jeg har, og har gennem tiden, haft mange forskellige idoler. Nogle har jeg mødt, andre har jeg ikke.
Mine håndbold idoler har jeg stort set mødt alle sammen. Søren Stryger, Peter Henriksen m.m. Ligeledes er jeg også glad for Tue W. som jeg også har mødt, samt Søren Pilmark m.m.

Men der hvor jeg nok var mest begejstret var da jeg som 12 årig mødte Søren Stryger for første gang. Det var efter en landsholdskamp, og han var simpelthen så sød og rar. Siden hen mødte jeg ham mange gange, og til sidst huskede han mig, så han kunne mit navn og det hele. Sådan noget gør da indtryk og gør en glad.

Vil dog også sige at mit møde med Søren Pilmark i marts måned i år var rigtig skønt, eftersom jeg har været fan siden jeg var 3 år gammel. Det skete udenfor Århus teater efter en forestilling.

Som det ser ud nu kunne jeg godt tænke mig at møde James McAvoy og Matthew Gray Gubler - They're nice

--------------------
Jeg har jo ikke fået tæv med grimme-pinden
Jane, I'm yours Jane - Heart and soul
Hungry Hungry Hippos
Jeg tror vi skifter målmand i pausen ;D - Peter H., du er vores helt!
Wulffs Magasin - Ingen bomber ingen bamser
My heart belongs to Dr. Mike - She's my heart song
Rebecca
Posted: Oct 14 2009, 02:38 PM

Wannabe medlem

Member No.: 460

Jeg har været så heldig, at møde Margit Sandemo, der har skrevet Sagaen om Isfolket.

Men det føles meget uvirkeligt, for lige siden jeg læste de første bøger i serien havde jeg drømt om at møde hende. Og så skete det... *puff*

Men det er fedt at sige, at man har fået signeret en bog af hende. smile.gif

--------------------
"There is a way. No way to survive, but perhaps a way to win."
Faded
Posted: Oct 16 2009, 04:39 PM

Grøn debattør

Member No.: 607

Jeg har ikke direkte nogle idoler, jeg har folk jeg ser op til og beundrer. Nu elsker jeg sjove ting, derfor er jeg også stor tilhænger af stand-up, primært dansk. Anders Matthesen er mit allerstørste "idol", både fordi han er sjov og nyskabende, men også fordi han er hamrende intelligent og har sådan et livsfokus og meninger jeg ikke kan andet end at beundre og lære af.

Jeg mødte ham første gang til hans one man-show "..Vender Tilbage" på Gasværket sidste år i august. Jeg vidste fra andre, at man altid var velkommen til at komme efter showet og sige hej, så det gjorde jeg. Min og veninde jeg havde lavet en lille kurv med godter + et kort og en lille andebamse som han blev rigtig glad for. Han er det rareste, med ydmyge menneske jeg længe har mødt :']

Senere hen har jeg så stødt tilfældigt ind i ham forskellige steder i Kbh.
Og så er der også en del andre danske komikere.

--------------------
|| x F a DEd ' R H y Thm s - Kit D. Gregersen.

x Når vinden blæser - bygger du så læhegn eller vindmøller ?
Eeyorenyk
Posted: Oct 22 2009, 07:48 PM

Administrator

Group: Administrator
Member No.: 1

Jeg har altid været lettere imod det der "idol"dyrkelse, fordi det går lidt for meget hen i retning af skrigende teenagetøser til en Take That koncert. Har dog haft og har stadig nogle mennesker som jeg beundre meget for deres evner til dét de laver.

Don Rosa - Amerikansk tegneserietegner indenfor Anders And-familien. Rosa er selv kæmpe Carl Barks fan og man har kun to gange i hele hans karriere hørt at han selv var tilfreds med hans egne historier. Alligevel elsker nærmest alle Ande-fans dem, på grund af detaljerne og de finurlige småting. Jeg er én af dem og forrige år fik jeg chancen for at møde ham, da han besøgte Danmark i forbindelse med COMICS-dagene. Det var simpelthen fantastisk!
Selvom der var så mange mennesker at der var totalt proppet og han dårligt havde tid til alle, så mødte jeg ham alligevel, fik sagt hej og signeret én af mine bøger. Det var stort - Og alle syv timers ventetid værd! cool.gif

Kenneth Bøgh Andersen - Dansk børnebogsforfatter indenfor Fantasy. Kenneth er én af de helt fantastisk få danske forfattere jeg holder af og hans bøger har begejstret mig lige fra første færd og gør det stadig i dag. Af samme årsag har jeg også valgt at holde min fagprøve om netop hans bøger, men da det nær var gået i vasken, tog jeg mod til mig og "besøgte" ham da han var i til Kulturnatten i København. Det var simpelthen SÅ stort og faktisk endnu federe end mit møde med Don Rosa. Det her var noget jeg gjorde helt alene og som betød alverden for netop mig. Og Kenneth lever op til alt jeg har forventet nogensinde. Han er ganske enkelt bare sød og rar fra første førd og super behagelig at snakke med. Mit næste møde med ham bliver d. 1. maj næste år og jeg er allerede ved at gå til af glæde, forventning og stolthed over at han faktisk gider gøre det for mig! 118.gif

--------------------

"I think I've grown into myself and now I'm happy with the way I look. And that's the thing. It's just about having confidence. I don't know where it comes from, but to have it is so important!"
Selena
Posted: Nov 22 2009, 10:46 PM

Aktivt medlem

Member No.: 591

Hmm, jeg har ikke mødt dem jeg ser allermest op til, men mine danske idoler jeg har mødt. Eller The Dreams er ikke danske, men jeg har mødt dem.

The Dreams: Det var bare efter koncerten, hvor de giver autografer. Corfitz rørte min lillefinger, og jeg er stadig helt oppe og køre efter det. Eirikur kunne lide min tegning. Well, anden gang kommenterede Hans Edward min jakke og jeg fik taget et billede med Corfitz.

Celina Ree + band: Igen efter en koncert. Hun er lidt hyggeligere at møde, for God, hvor hun snakker! biggrin.gif Celina var meget efterspurgt, sjovt nok, så jeg gik over snakkede med hendes band. Eller Anders Borre og Anders Kirkegaard(Bassist og trommeslager). Jeg snakkede med Anders B. om hvilke koncerter jeg havde været til, og kom også til at skubbe postkort ned på gulvet, som han måtte bøje sig ned for at samle op. Da jeg købte tattos kom han til, at give mig to for meget, han lagde mærke til det, men sagde jeg bare kunne beholde dem.

Jeg har også mødt Daniel Zimakoff, min yndlingsforfatter. Det var efter et foredrag på min skole, hvor en veninde og jeg gik op til hans bord fyldt med bøger, og fik hans autograf.

Jeg drømmer om at møde Tim Burton, Helena Bonham Carter, Johnny Depp og Emilie Autumn.

--------------------
- Helena
Falling's just another way to fly

TOPIC OPTIONS SKRIV INDLÆG NYT INDLÆG NY AFSTEMNING

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1434 seconds | Archive

Skin by Ardy and Ethereal of Tri-Gain Services.