Jeg har ingen stæder jeg normalt handler tøj. Jeg er meget kreasen hvad min påklædning angår! Min smag følger bestemt ikke moden, hviket butikkernes udvalg desværre gør, så jeg har ofte svært ved at finde tøj jeg kan lide. Derfor kan jeg heller ikke gå på desideret shopping, og køber ofte tøj på de mest mystiske tidspunkter, fordi der lige var noget der så rigtigt ud xD
Min stil (føj hvor jeg dog hader at bruge ordet, men bliver nok nød til det) er meget... øh, stilløs, hvis man kan sige det sådan. Når jeg tager tøj på om morgenen hiver jeg det første og bedst ud af skabet uden at tage hensyn til andet end vejret, for alt mit tøj passer sammen xD Det går jeg på en måde meget på i at det skal, hehe.
Fx går jeg kun i cowboy-bukser, jeans eller hvad man nu skal kalde bukser af demin. Og det skal gerne være en lidt mørk blå farve - for udover andet demin, så passer det nemlig til alt ^^
Derudover går jeg med en top eller t-shirt, og så en cardigan udenpå. Så min påklædning er altid sådan... afslappet og "almindelig" til hverdag. Til fest er det jo lidt noget andet - og dog. Det er faktisk næsten det samme jeg bruger til fest - kan dog godt finde på at udskifte buksen med en nedderdel

Makup bruger jeg ikke dagligt, ej heller creamer... jeg bruger min fugtighedscreame og så er det det.
Til fest kan jeg godt finde på at lægge makeup, men det er egentlig ikke noget jeg behøver. Det er bare hvis jeg... har lyst til det? Og oftest består det bare af lidt streg og en hvis øjenskygge... og en sjælden gang mascarer, hehe. Det behøver jeg nu heller ikke, for det eneste den gør, er at gøre mine vipper en kvart cm. længere, og de er somend lange nok i forvejen.
Eller ej forresten, kom lige i tanke om noget. Jeg har fået en hobby med at lege med neglelak, så det bruger jeg næsten altid - hvis det tæller som make-up, så har jeg næsten altid makeup på xD
Men alt i alt, så er det forskelligt hvor meget jeg går op i mit udseende. I perioder gør jeg meget, og i andre slet ikke