Pages: (2) 1 [2]  ( Go to first unread post ) SKRIV INDLÆG NYT INDLÆG NY AFSTEMNING

Jeres tøj og makeup
Eeyorenyk
Posted: Apr 27 2009, 07:01 AM

Administrator

Group: Administrator
Member No.: 1

^ Det er der altså virkelig heller ingen grund til at begynde med før tid. Huden har jo heller ikke godt af at være dækket 24 timer i døgnet fra man er 10 til man stiller træskoene. tongue.gif

Men okay, jeg er så også tilhænger af det naturlige look, muligvis lige "rettet lidt op" med en foundation og en mascara, men ellers synes jeg altså at langt de fleste er kønnest uden alt for meget krigsmaling i fjæset. dry.gif

--------------------

"I think I've grown into myself and now I'm happy with the way I look. And that's the thing. It's just about having confidence. I don't know where it comes from, but to have it is so important!"
Thilde hb
Posted: Jun 21 2009, 07:36 PM

Begynder

Group: Medlemmer
Member No.: 192

Altså jeg har det sådan, at jeg godt kan bruge et kvarters tid aften før på at finde noget pænt. Om morgenen er det ofte bare lidt dækstift (har en blodspræning ved næsen), og så fikser jeg lige håret. Men gider ærgelig talt ikke bruge flere år på mit hår, da det alligevel bliver ødelagt af min cykelhjelm happy.gif
Gulde
Posted: Jul 29 2009, 02:57 PM

Grøn debattør

Member No.: 609

Jeg har ingen stæder jeg normalt handler tøj. Jeg er meget kreasen hvad min påklædning angår! Min smag følger bestemt ikke moden, hviket butikkernes udvalg desværre gør, så jeg har ofte svært ved at finde tøj jeg kan lide. Derfor kan jeg heller ikke gå på desideret shopping, og køber ofte tøj på de mest mystiske tidspunkter, fordi der lige var noget der så rigtigt ud xD

Min stil (føj hvor jeg dog hader at bruge ordet, men bliver nok nød til det) er meget... øh, stilløs, hvis man kan sige det sådan. Når jeg tager tøj på om morgenen hiver jeg det første og bedst ud af skabet uden at tage hensyn til andet end vejret, for alt mit tøj passer sammen xD Det går jeg på en måde meget på i at det skal, hehe.

Fx går jeg kun i cowboy-bukser, jeans eller hvad man nu skal kalde bukser af demin. Og det skal gerne være en lidt mørk blå farve - for udover andet demin, så passer det nemlig til alt ^^

Derudover går jeg med en top eller t-shirt, og så en cardigan udenpå. Så min påklædning er altid sådan... afslappet og "almindelig" til hverdag. Til fest er det jo lidt noget andet - og dog. Det er faktisk næsten det samme jeg bruger til fest - kan dog godt finde på at udskifte buksen med en nedderdel tongue.gif

Makup bruger jeg ikke dagligt, ej heller creamer... jeg bruger min fugtighedscreame og så er det det.

Til fest kan jeg godt finde på at lægge makeup, men det er egentlig ikke noget jeg behøver. Det er bare hvis jeg... har lyst til det? Og oftest består det bare af lidt streg og en hvis øjenskygge... og en sjælden gang mascarer, hehe. Det behøver jeg nu heller ikke, for det eneste den gør, er at gøre mine vipper en kvart cm. længere, og de er somend lange nok i forvejen.

Eller ej forresten, kom lige i tanke om noget. Jeg har fået en hobby med at lege med neglelak, så det bruger jeg næsten altid - hvis det tæller som make-up, så har jeg næsten altid makeup på xD

Men alt i alt, så er det forskelligt hvor meget jeg går op i mit udseende. I perioder gør jeg meget, og i andre slet ikke
Beyou
Posted: Sep 1 2009, 06:38 PM

Aktivt medlem

Member No.: 593

Jeg er meget mode interesseret og derfor går jeg også op i hvad jeg har på. (er også ved at uddanne mig i design)
Men jeg er bestemt ikke typen der går vildt op i de nyeste trends, det er ikke det jeg synes mode er. Jeg plejer at tage det på jeg synes ser godt ud, om så det er "so last season".
Hvad make up angår, så går jeg næsten altid med make up, det har jeg gjort siden slutningen af 6. klasse og det gør jeg så stadig. Jeg elsker at ekspementere med farver og former (dog ikke så meget i hverdagen).

--------------------
Selena
Posted: Nov 22 2009, 10:54 PM

Aktivt medlem

Member No.: 591

Jeg går kun med eyeliner, jeg gider ikke at bruge tid på så meget andet.

Mit tøj tænker jeg faktisk meget over, men det er sådan noget normalt noget. Det er bare med, hvor jeg køber det. Jeg kan meget godt lide H&M, for det er det der afslappede tøj, og det er det som jeg går efter. Jeg har meget svært ved, at acceptere tøj fra Bilka, jeg ved ikke helt hvorfor, jeg kan bare ikke lide så meget af det derfra. Men jeg er ikke helt inde i alle de der D&G, G-Star og så videre.

--------------------
- Helena
Falling's just another way to fly

TOPIC OPTIONSPages: (2) 1 [2]  SKRIV INDLÆG NYT INDLÆG NY AFSTEMNING

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.7260 seconds | Archive

Skin by Ardy and Ethereal of Tri-Gain Services.