|
Skema om dig?
| Jane |
|

Wannabe medlem

Group: Medlemmer
Member No.: 85

|
Dit navn? Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Din Makeup? Dine fritidsinteresser? Din stil? Dit humør i gennemsnit? Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? De lande du har været i? Din bedste ven/inde? Dit største problem for tiden? Din hårfarve? Din ynglingssmiley? Din hadesmiley? Dit mest brugte ord? Dit største talent? (Det er tilladt at blære sig  ) Mine: Dit navn?Jane Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned?Hm 100 kr. Din Makeup?Mascara Dine fritidsinteresser?Håndbold, gymnastik, Klaver, passe børn Din stil?Personlig og farverig Dit humør i gennemsnit?Glad Dine ønsker for hvad du vil inden du dør?Redde verden, og spise en 10-kuglers is. De lande du har været i?Sverige, Østrig, Danmark, Spanien, Tyskland Din bedste ven/inde?Mia og Charlotte Dit største problem for tiden?Venneproblemer Din hårfarve?Lysbrun med naturlige striber Din ynglingssmiley?(: Din hadesmiley?>:o Dit mest brugte ord?Haha, Latterligt, Skønherligt Dit største talent?Det må være håndbolden og gymnastikken? Jeres tur (:
--------------------
People Change, Things Goes Wrong, Shit Happens, Life Goes On
|
|
|
| Majsa |
|

Aktivt medlem

Member No.: 42

|
Dit navn? Maja
Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Ehmm, det er meget forskelligt. Kommer an på hvad jeg køber og mangler. Mellem 100 - 600 kr.
Din Makeup? Mascara, til tider lidt pudder for at dække skinnende områder.
Dine fritidsinteresser? Arbejde, computer, familie/venner, shoppe, tegne
Din stil? Tjae. Går for det meste i jeans, og går generelt mest i sort. Elsker sort, men ikke ren sort.. så er det kombineret med hvid, lilla, prikket, stribet, grå, grøn, blå osv. Bundfarven er sort - med et strejf af lyse og andre farver og mønstre xD
Dit humør i gennemsnit? Glad, tror jeg.
Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Det ved jeg ikke. Jeg har ikke nogle bestemte ting, som jeg bare v i l inden jeg dør, bare jeg har oplevet noget godt og en masse, og har en masse dejlige minder (:
De lande du har været i? Danmark, Tyskland, Sverige, Østrig, Schweiz, Italien, Frankrig, Spanien, Slovenien, Grækenland og snart Kroatien.
Din bedste ven/inde? Nadja.
Dit største problem for tiden? Problem med at finde ud af, hvad jeg vil i fremtiden og lidt skoleagtigeproblemer eller hvad jeg lige kan kalde det.
Din hårfarve? Lyst.. Ikke helt blond. Måske mørkblond.
Din ynglingssmiley? (: eller xD eller 8) eller :b
Din hadesmiley? Alle smileys med Næser, fx ;o)
Dit mest brugte ord? Ej, haha, argh, yes, ehm.
Dit største talent? Det ved jeg ikke. Var vel engang dans, men nu ved jeg det egentlig ikke.
|
|
|
| LouiseF |
|

Fastgroet

Member No.: 37

|
Dit navn? Louise
Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Det er meget forskelligt, så det er svært lige at sige
Din Makeup? Normalt intet. Til fester lidt mascar, øjenskygge o.lign.
Dine fritidsinteresser? En gang dans, men har ikke tid pt. Så at være i Gudme Hallerne hvor jeg ser håndbold.
Din stil? Det er også svært lige at sætte ord på. En pige spurgte en gang; Louise, er du flipper eller pop tøs, for jeg ved ikke rigtig hvilken af delene du er. Det passede mig fint, vil ikke sættes i nogen bås.
Dit humør i gennemsnit? Normalt er jeg glad og grinende.
Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Hvad vil jeg inden jeg dør? Godt spørgsmål. Nok en masse ting som højest sandsynligt ikke kan lade sig gøre.
De lande du har været i? Sverige og Tyskland ;D
Din bedste ven/inde? Karen, Iben, Alexia, Sabrina, Sarah osv osv.
Dit største problem for tiden? Også noget veninde noget.
Din hårfarve? Mørkebrun
Din ynglingssmiley? Ved jeg ikke lige.
Din hadesmiley? Pas igen
Dit mest brugte ord? Den er svær.. Måske "Han er fandme lækker!" haha.
Dit største talent? Nok dans, eller mine evner inden for skriftlig dansk eller mundtlig engelsk.
--------------------
Jeg har jo ikke fået tæv med grimme-pinden Jane, I'm yours Jane - Heart and soul Hungry Hungry Hippos Jeg tror vi skifter målmand i pausen ;D - Peter H., du er vores helt! Wulffs Magasin - Ingen bomber ingen bamser My heart belongs to Dr. Mike - She's my heart song
|
|
|
| medd |
|

Permanent beboer

Member No.: 2

|
Dit navn?Mette Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned?Meget forskelligt. Køber ikke tøj hver måned, men når jeg så endelig gør, bliver det vel omkring 1000 kr jeg bruger. Din Makeup?Mascara Dine fritidsinteresser?Computer, bøger.. og mit arbejde vel. Din stil?Det ved jeg ikke.. Går i det jeg kan lide Dit humør i gennemsnit?Lige for tiden ikke så godt... Dine ønsker for hvad du vil inden du dør?At blive glad for mig selv og mit liv De lande du har været i?Danmark, Tyskland, Østrig, Schweiz, Italien, Belgien, Luxembourg, Frankrig, Spanien, Andorra. Din bedste ven/inde?Ingen Dit største problem for tiden?Min fremtid Din hårfarve?Brun Din ynglingssmiley?  , (:, (x, XD, :b, den med de blå øjne fra msn, den med de store sorte øjne der blinker og *duck* :b Din hadesmiley?Hmm... Nok en fra msn :b Dit mest brugte ord?Ehm.. Dit største talent?Matematik eller sådan noget.. hvis man kan kalde det et talent.
|
|
|
| muuus |
|

Aktivt medlem

Member No.: 35

|
Dit navn? Sandra Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Forskelligt, det kommer an på hvor meget tøj jeg har brug for osv. Din Makeup? Mascara, eyeliner. Dine fritidsinteresser? Hjemmesider Din stil? Ingen stil, bare det jeg føler mig tilpas i Dit humør i gennemsnit? Lallet xD Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Leve mit lev 100 % ? Er det ønske nok? De lande du har været i? DK underligt nok Sverige Tyskland Luxemborg Spanien Det var det.. Tror jeg. Din bedste ven/inde? None.. Dit største problem for tiden? Kærlighed, det altid et problem for mig xD Haha Din hårfarve? Da jeg blev født, blond.. Nu brunt  Har haft mange hårfarver, selv grøn xD (var 10 år, på langelands festivallen) Din ynglingssmiley? Hmm.. xD 8D Har altså mange Din hadesmiley? Alle der kan misforståes i sammenhæng med tekst. Dit mest brugte ord? Sgu.. (jeg bander ret meget når jeg taler, og sgu indgår næsten i alle mine sætninger) *rødme* Dit største talent? Ved ikke om det er et talent at lave hjemmesider, det kan alle jo lærer. Men så dans ihvertfald.  Altså ikke sådan noget "Se mig jeg er lækker, på et discotek"-dans men konkurrence dans
--------------------
MuuusOne fool can ask more questions than seven wise men can answer.
|
|
|
| Eeyorenyk |
|

Administrator

Group: Administrator
Member No.: 1

|
Dit navn?Katja Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned?Det svinger meget, da jeg forsøger at købe størstedelen over enkelte måneder - Men i gennemsnit 200-400 kr. Din Makeup?Normalt skældent noget - Evt. foundation, pudder, mascara Dine fritidsinteresser?Hjemmeside, film, bøger m.m. Din stil?Min egen Dit humør i gennemsnit?Ganske okay - Jeg forsøger at være positiv, hvis ikke der er grund til andet Dine ønsker for hvad du vil inden du dør?At leve livet og nå de ønsker jeg har De lande du har været i?Østrig, Tjekkiet, Sverige, Norge, Tyskland, USA, Creta + Et par øvrige jeg ikke husker Din bedste ven/inde?Niels Dit største problem for tiden?At der er alt for lang tid til jul Din hårfarve?Mørkblond med lyse og mørke striber Din ynglingssmiley?  eller Din hadesmiley? Dit mest brugte ord?Tjah... Dit største talent?Min skrivning og læsning
--------------------
"I think I've grown into myself and now I'm happy with the way I look. And that's the thing. It's just about having confidence. I don't know where it comes from, but to have it is so important!"
|
|
|
| RikkeSimone |
|
Begynder

Member No.: 450

|
Dit navn? Rikke Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Ingen anelse - er meget med forskel Din Makeup? Hvis jeg bruger makeup er det ofte kun mineralpudder og mascara Dine fritidsinteresser? Karate, Løbe, Hjemmesiden, Taiwan, Kinesisk og andre asiatiske sprog derudover faktisk Din stil? Afslappet tror jeg ... Dit humør i gennemsnit? Lider af Manio Depression - så har ikke et generelt humør. Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Opleve Taiwan, kæmpe for mine drømme, være et godt menneske, møde en sød fyr... De lande du har været i? England, Sverige, Tyskland, Bruxells og Holland Din bedste ven/inde? Michelle, Charlotte, Simone og Anna Dit største problem for tiden? Min vægt og Manio Depressionen Din hårfarve? Mørkebrun Din ynglingssmiley? Din hadesmiley? - Dit mest brugte ord? Jepsen tror jeg ... Dit største talent? Faktisk ved jeg ikke hvad mit talent er, synes altid der er nogen der er bedre end mig og så ser jeg det ikke længere som et talent fra min side af. Men vil tro det er at spille skuespil - er virkelig seriøs omkring det.
--------------------
Rikke
Alt hvad vi er, er et resultat af hvad vi har tænkt...
|
|
|
| Thessie |
|

Erfaren debattør

Member No.: 544

|
Dit navn? Therese
Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Som regel 0,- Køber ikke tøj særlig tit, og når jeg gør er det som regel min mor der betaler...
Din Makeup? Mascara, concealer, en smule pudder og nogle gange eyeliner.
Dine fritidsinteresser? Computer, fodbold, venner, håndbold, familie, nørde.
Din stil? Normal, ikke noget specielt. Hvad jeg nu godt kan lide.
Dit humør i gennemsnit? Hmm, det er så forskelligt, såeh...
Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Øhm.
De lande du har været i? Kan ikke huske dem alle, men: Italien, Kreta, Egypten, Tenerife, Spanien osv.
Din bedste ven/inde? Cille, Julie og Zenia.
Dit største problem for tiden? Der er utroligt lang tid til sommerferien.
Din hårfarve? Det ved jeg ikke xD haha. Mange forskellige farver, blond, lysebrun, mørkebrun...
Din ynglingssmiley? Der er mange, men bruger tit: (: :b q; xD
Din hadesmiley? :3
Dit mest brugte ord? Det har jeg ikke lige tænkt over. Men hvis jeg slår mig eller noget, siger jeg: "Forsatan det gjorde naller!"
Dit største talent? ???
--------------------
|
|
|
| Beyou |
|

Aktivt medlem

Member No.: 593

|
Dit navn? - Charlotte Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? - faktisk ikke særlig meget Din Makeup? - Mascara, lidt øjenskygge og lidt pudder Dine fritidsinteresser? - Sang, skrive, venner, være kreativ Din stil? - Blandet Dit humør i gennemsnit? - Okay Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? - Møde min drømme fyr, få mit drømme job De lande du har været i? - Italien, Grækenland, Tyskland, Sverige, Østrig og selvfølgelig Danmark Din bedste ven/inde? - Sofie Dit største problem for tiden? - Hjernerystelse og eksamen om en uge Din hårfarve? - Mørk blond/brun Din ynglingssmiley?  Din hadesmiley? o_O Dit mest brugte ord? - ? Dit største talent? - Min kreativitet
--------------------
|
|
|
| Nille1012 |
|
Grøn debattør
Member No.: 369

|
Dit navn? Pernille
Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Det er forskelligt...
Din Makeup? Går kun med mascara til hverdag - nogengange pudder.
Dine fritidsinteresser? Dans, computeren, korsang... ehm... meget. (:
Din stil? Min egen. ^^
Dit humør i gennemsnit? For det meste glad nok?
Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Ehm... Det ved jeg ikke...
De lande du har været i? Tyskland, Frankrig, Italien, Østrig, Tyrkiet, Ungarn, Polen, Spanien (i en dag)..
Din bedste ven/inde? Jeg har flere...
Dit største problem for tiden? Mine veninder ignorerer mig og gider ikke være sammen med mig. ._.
Din hårfarve? Brun...
Din ynglingssmiley? x) lige for tiden. :b
Din hadesmiley? Ih... det ved jeg ikke. xD
Dit mest brugte ord? Eeeej, det ved jeg ikke? Twilight?!
Dit største talent? Ehm, jeg er god til at danse, og får af vide at jeg er god til at synge... Eller... skolen? x)
--------------------
Blondes may have more fun - but Edward prefers brunettes. <3
|
|
|
| Faded |
|

Grøn debattør
Member No.: 607

|
Dit navn? Kit
Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Tøj er næsten det, jeg bruger mindst penge på.
Din Makeup? Går ikke særlig tit med makeup
Dine fritidsinteresser? Fotografi, tegning, maleri, airbrush, venner, familie, dyr, digital illustration, instrumenter, musik, sprog, skriveri, computer/it osv.
Din stil? Det, som jeg finder komfortabelt. Men nok mest sådan noget casual/classy, aner ikke hvad man kalder det? o.o
Dit humør i gennemsnit? 90% glad og positiv i gennemsnit.
Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Jeg elsker den verden vi lever i, og ønsker inderligt at komme ud og opleve den sådan rigtigt. Ellers vil jeg bare gerne nå at gøre en masse gode ting for andre væsener.
De lande du har været i? Jeg har ikke været i andet end Tyskland, Sverige og så 10 måneder i USA.
Din bedste ven/inde? Bedste veninde - Anja. Bedste ven - Christian
Dit største problem for tiden? Jeg har lige sluppet et problem, så jeg har p.t. ikke nogen =D
Din hårfarve? Mørkebrun
Din ynglingssmiley?
>:]
Din hadesmiley? :-)
Dit mest brugte ord? Jeg er en Pokémon, så jeg kan kun sige mit eget navn.
Dit største talent? Jeg synes selv, jeg er ok intelligent og kreativ
--------------------
|| x F a DEd ' R H y Thm s - Kit D. Gregersen.
x Når vinden blæser - bygger du så læhegn eller vindmøller ?
|
|
|
| Selena |
|

Aktivt medlem

Member No.: 591

|
Dit navn? Helena Dit pengeforbrug på tøj i løbet af en måned? Det er meget lavt! xD Din Makeup? Sort eyeliner Dine fritidsinteresser? Fotografering, skrive og computer.  Din stil? Hmm, jeg ser mig selv som en normal ung pige. Dit humør i gennemsnit? Forvirret Dine ønsker for hvad du vil inden du dør? Hvem ved? De lande du har været i? Norge, Marokko, Tyskland(ikke noget jeg husker) og Danmark. d; Din bedste ven/inde? Mine venner har ingen rang. Dit største problem for tiden? Hmm, det er meget svært at beskrive. Men min hverdag er et meget godt svar. Din hårfarve? Min rigtige hårfarve er brun. Det ser lidt dødt ud. Din ynglingssmiley? Det ved jeg ikke. Din hadesmiley? ... Dit mest brugte ord? Crap Dit største talent? At skrive og at fotografere
--------------------
- Helena Falling's just another way to fly
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
Skin by Ardy and Ethereal of Tri-Gain Services.
| |