Hmm, jeg har ikke mødt dem jeg ser allermest op til, men mine danske idoler jeg har mødt. Eller The Dreams er ikke danske, men jeg har mødt dem.
The Dreams: Det var bare efter koncerten, hvor de giver autografer. Corfitz rørte min lillefinger, og jeg er stadig helt oppe og køre efter det. Eirikur kunne lide min tegning. Well, anden gang kommenterede Hans Edward min jakke og jeg fik taget et billede med Corfitz.
Celina Ree + band: Igen efter en koncert. Hun er lidt hyggeligere at møde, for God, hvor hun snakker!

Celina var meget efterspurgt, sjovt nok, så jeg gik over snakkede med hendes band. Eller Anders Borre og Anders Kirkegaard(Bassist og trommeslager). Jeg snakkede med Anders B. om hvilke koncerter jeg havde været til, og kom også til at skubbe postkort ned på gulvet, som han måtte bøje sig ned for at samle op. Da jeg købte tattos kom han til, at give mig to for meget, han lagde mærke til det, men sagde jeg bare kunne beholde dem.
Jeg har også mødt Daniel Zimakoff, min yndlingsforfatter. Det var efter et foredrag på min skole, hvor en veninde og jeg gik op til hans bord fyldt med bøger, og fik hans autograf.
Jeg drømmer om at møde Tim Burton, Helena Bonham Carter, Johnny Depp og Emilie Autumn.