Skin created by Kman. Find more great skins at the IF Skin Zone.
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Forum Rules IMPORTANT ANNOUNCEMENT

On August 20 2009, Brainstock moved to a new board. What you are currently looking at is only an archive of old threads - everything is now taking place in the new forums.

Please switch to the new board now: http://s1.zetaboards.com/brainstock/

The reasons for this move were several unfixable issues with the old board. Examples are broken styles, missing features like a "find all posts by this member", no search feature, the lack of root access. No admins had access to the admin logs, for instance.

By moving, these and several other issues have been fixed, the forums had been improved. The admins now have root access and therefore unremovable logs to improve admin accountability, and we're now using ZetaBoards instead of InvisionFree, which offers a regularly updated software and lots of new features.

If you are seeing this message for the first time and are not here to look at archived threads, this is what you need to do: First, register on the new board. Then, if you had been registered on the old board and if you are part of a group or had any special access privileges, make sure to request your previous permissions here.

Should you encounter any links pointing to the old board (archive), please try to update them. Thank you for your help!

Pages: (7) « First ... 5 6 [7]  ( Go to first unread post )

dZsystem: The Gathering (brazilian portuguese), The survivors are assembling here.
Cassiano
Posted: Jan 27 2009, 12:17 AM

New Member

Group: dZsystem
Member No.: 10,245

Estou do lado de fora do St. Hilarions Hospital, mas não consigo entrar. A barricada não permite. Sou humano.

I am outside the St. Hilarions Hospital, but I can not enter. The barricade doesnt allow. I am human.

EDIT: Não sou Cassiano Canheti, sou Cassiano Oliveira, da Liga RPG Fortaleza
Im not Cassiano Canheti, im Cassiano Oliveira, of RPG League Fortress (hehe)

--------------------
Who reads signatures?
Ian R
Posted: Jan 27 2009, 05:39 AM

Member

Member No.: 10,164

Cassiano sem querer vc fez um post duplo delete um plz.
smile.gif
happy.gif

Espere juntar um pouco mais de ap e tente de novo. Eu tambem não consegui entrar de 1a
Cobbi
Posted: Jan 27 2009, 08:49 AM

Member

Member No.: 10,144

QUOTE (Cassiano)
Estou do lado de fora do St. Hilarions Hospital, mas não consigo entrar. A barricada não permite. Sou humano.

Se vc tiver jogando de Scout (ou já tiver a skill Free Running) pode entrar em qualquer prédio próximo que estiver aberto (ou com menos barricadas) e vir pulando de prédio em prédio até aqui (vá no mapa e clique em Toggle Free Running Lands pra apagar os espaços por onde não se pode pular).

Viva o parkour! laugh.gif

--------------------
Guest
Posted: Jan 27 2009, 11:35 AM

Unregistered

Seems like the other topic was deleted...

Could someone tell me why?
Cobbi
Posted: Jan 27 2009, 04:05 PM

Member

QUOTE (Guest @ Jan 27 2009, 11:35 AM)
Seems like the other topic was deleted...

Which one?! blink.gif

--------------------
Ian R
Posted: Jan 28 2009, 04:59 AM

Member

Acordei com o barulho deles, eles vão entrar a qualquer momento.
Tive um pesadelo horivel. Nele eu era um simples soldado quando essas pragas apareceram. So sabia atirar e mal, afinal gastei praticamente metade de toda munição que tinha e so acertei um unico tiro. Depois não conseguia entrar em lugar nenhum, todos bloqueados. Finalmente eles me cercaram e eu morri.
A verdade não é tão melhor assim, mas pelo menos tive muitas lições de escalada e de como ir de uma construção a outra aproveitando o maximo de corda e equipamento possivel. Por isso estou vivo. Não gastei um unico tiro, ate porque não deu tempo de pegar nenhuma arma.
Eles vão entrar, tolos, ja esta tudo preparado.
Salto no aparente vazio da noite. (sempre é noite) mas a corda me balança chego em outro telhado e sorrio deles (eu sempre sorrio).
Olho em meu binoculos e vejo uma posto policial, parece bastante protegido. Talvez eu ache sobreviventes, talvez eu ache zumbis prezos. Mas vale a pena ariscar.
Vou saltando ate chegar no telhado do posto. Tudo esta preparado para uma volta rapida de emergencia. Vou descendo com super caltela e calma, finalmente escuto vozes, antes de entrar me apresento falando bem alto e calmo.
Consegui, sobreviventes. Todos fazem questão de me examinar para ver se tenho ou não mordidas ou garradas, eu tambem faço questão de examinar um a um.
Deixam eu procurar a vontade. Acho alguns cartuchos de 12, 1 pistola com 2 balas. Bom deixa quieto, ja vi um bombeiro daqui. Quero um machado. Talvez la eu ache um.

(Bom é isso. Adeus Ian R, cansei de não entrar em lugar nenhum. Seja bem vindo Ian R 2. Ian R esta parado e não vai reagir a nenhum ataque, logo se vc tem um zumbi e quer xp basta mata-lo,so cuidado, NÃO me responsabilizo, pois a informação esta disponivel para todos, humanos podem aproveitar para fazer uma armadilha.)

With the noise woke them, they will come at any time.
I had a nightmare horivel. There I was a simple soldier when these pests appear. So did shoot poorly and ultimately spent nearly half of all ammunition and so he had hit a single shot. Then I could not go anywhere, all blocked. Finally they surrounded me and I died.
The truth is not as better, but at least got many lessons from escalating and how to get from one building to another make the most of rope and equipment possible. So I am alive. Not spent a single shot, so why not give time to pick up any weapon.
They will come, fools, is already all set.
Jump in the apparent emptiness of the night. (always night) but the rope I balance on another roof and get them smile (I always smile).
I look in my binoculars and see a police post, it seems quite secure. Maybe I find survivors, maybe I find zombies cherish. But it is worth sour.
I jumping up on the roof of the job. Everything is prepared for an emergency back quickly. Right down to caltela and super quiet, finally hear voices, I come before speaking loudly and make calm.
I did it, survived. All are keen to look to see if I got bites or claws or not, I also I want to examine one by one.
I will try to leave. I think some of 12 rounds, 1 pistol with 2 bullets. Well let quiet, I saw a fireman here. I want a hatchet. Perhaps the one I think.

(Well that's it. Goodbye Ian R, tired of not get anywhere. Welcome Ian R 2nd Ian R is stopped and will not respond to any attack, then if you have a zombie and want xp just kills it so careful, I am not responsible, because the information is available to all, humans can take to make a trap.)

Seixas
Posted: Feb 2 2009, 05:54 PM

New Member

Member No.: 10,310

Pessoal noob novo chegando por aqui, onde você estão se vocês estiverem juntos e posso me juntar ao grupo

Military( Private)

Seixas
Seixas - Level 1 Militar
Vitor HP
Posted: Feb 3 2009, 06:04 AM

New Member

Member No.: 10,161

Oi amigo. Nós conseguimos um subforum particular em que só os membros do dZSystem podem participar. Eu acho q você tem q pedir a um dos administradores pra te incluir nele. O Raharu tem ajudado muito a gente nessa parte, mande uma mensagem pessoal pra ele.

Lá nós temos as informações sobre a localização de cada um.

Esse forum tem regras sobre o idioma em que você posta as mensagens, por isso, poste junto com a sua mensagem uma tradução do google.

Hi friend. We achieved a particular subforum in which only members of the dZSystem can participate. I think you'll have to ask one of the managers for you include. Raharu has helped us a lot in that part. Send him a personal message.

There we have information about the location of each member.

This forum has rules about the language in which you put the messages, so post your message along with a translation of google.

--------------------
user posted image
Canox
Posted: Feb 3 2009, 05:56 PM

New Member

Member No.: 10,314

In Game Name:Canox
Real Name:Felipe Okino
Class:Shopper (sorry,I GUESS it's right)(desculpe,eu ACHO que está certo)
Level:1

Oi,gostaria de saber onde pode-se fazer um QG para sair matando os freakin zombies biggrin.gif .Estou atualmente no Julie General Hospital(Wike Hills)seria bom pelo menos saber onde há outros focos humanos.

Hi,I'd like to know where can we make an HQ to go on killing those freakin zombies biggrin.gif .I'm actually in Julie General Hospital(Wike Hills)Would be nice to at least know where are the human HQ's.

Também gostaria de entrar no time "dZsystem".Por favor quem está nele cheque se eu estou lá.

I'd also like to get into the "dZsystem" team.Please who is a member check out if I'm there.

--------------------
"We do what we can with what we have, that's what we humans do."
Janjones
Posted: Feb 4 2009, 01:25 PM

SE-5 Fire Marshall

Group: MFD Command
Member No.: 2,769

Canox,

Uma dica para reunir um pessoal é ficar longe do que nós chamamos de TRP (Tatical Resource Point ou Ponto de Recursos Táticos), que basicamente são prédios onde pode-se encontrar coisas úteis. Como eles abrigam uma grande concentração de pessoas, eles acabam atraindo muitos zumbis, o que faz com que sejam locais perigosos para descansar. São considerados TRPs os seguintes prédios:

* Hospitais
* Shoppings
* Fortes
* Delegacias
* Fábricas
* Mecânicas

De qualquer forma, tenha isso em mente ao escolher um lugar como base temporária.

A tip I'll give yo tou to gather your team is staying away from TRPs , which basically are buildings where survivors can find useful items. Since they attract many survivors, they're also a good target for zombies, and this combination make TRPs a dangerous place to rest. The following building types are considered TRPs.

* Hospitals
* Malls
* Forts
* Police Departments
* Factories
* Auto Shops

Anyway, have this tip in mind when chosing a safehouse.

--------------------
----
Janjones
GMT -3
MFD - Badge #184
user posted image
Cobbi
Posted: Feb 9 2009, 12:14 PM

Member

Characther: BCobbi, Level 3 Military
Report sent: February 9th (~15h20)
Position: Knill Road [43, 47]
Next step: Dead. Needing revive.

Anyone can help?

--------------------
Ian R
Posted: Feb 11 2009, 03:55 AM

Member

Por favor alguem em Wykewood pode me ressucitar.
Estou no Josephine General Hospital (11, 76)
Cuidado existe outro zumbi la dentro
Desde já agradeço.
Ian R 2

Please can someone in Wykewood the resurrect me.
I am inside the Josephine General Hospital (11, 76)
Caution is another zombie inside
Thank you in advance
Ian R 2
LT MESA
Posted: Feb 26 2009, 01:17 AM

SW-West Inspector:"Hell Rider"

Group: MPD Officers
Member No.: 9,801

Hello ..be welcome to http://wiki.urbandead.com/index.php/Latinos%21 .the latin clan

--------------------
user posted image
SW-1 Inspector.|SW Division- SW-1 The Rough Riders
The MPD Barman-I was on SK retirement party/My Inspector promotion/Mark is new S.I-July2009
|forumcolors|ReviveRequest|GMT-3| This player use:udbrain
|"Are you one of Maltons Finest? Join the MPD!"
user posted image
user posted image
Jotape
Posted: Feb 27 2009, 05:23 PM

New Member

Group: Members
Member No.: 10,459

Hey pessoal! aonda vocês estão? eu sou um Policial nivel 1 ainda e gostaria de me juntar a você.

Hey people where are u? I'm a policeman lvl 1 and i like to join u.
Ian R
Posted: Mar 7 2009, 06:40 PM

Member

Eu estou em Wykewood

Quem quizer fazer a farra do xp

Miltown esta repleta de zunbies nas ruas
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (7) « First ... 5 6 [7] 

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0329 seconds · Archive