|
|
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience. | Welcome to Blending Asociation. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Competición, ¿de qué se trata?
| 1$Ä |
|

CoNvErSe lIfE

Group: Admin
Member No.: 2

|
Lo he visto en otros foros y me ha gustado os voy a explicar como va esto
En este post tenés que apuntaros, no pongo condiciones ya que sino poca gnt participaría
¿De qué va esta competición?
Yo os pondré x parejas y deberéis hacer 3 blends o lo ke sea o sea, como 3 rondas, y luego la gnt votará, es algo así como las batallas pero más largo.
Para elegir las parejas pondré los nombres en cualkier sitio e iré sacando los papeles de 2 en 2, espero ke os fiéis de mi 
De cada pareja solo kedará 1, y volveré a hacer lo mismo para emparejaros de nuevo 
Yo me voy de vacaciones así ke ténéis para apuntaros hasta el 31 de Agosto y día 1 o 2 de septiembre comenzará la competición.
Venga animaros, x cierto yo participo tb, pero con kien me toke, no voy a andar haciendo trampas.
Participantes:
Klaudya
MYA
Irene
Diego
|
|
|
| eva |
|
Unregistered

|
ME APUNTO!!
|
|
|
| klaudya |
|

PrOfEsIoNaL

Group: Members
Member No.: 28

|
Estamos a 22 de noviembre y esto aún no ha empezado
|
|
|
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|
|